اجرای طرح توسعه شبکه فاضلاب در دزفول

مدیر آبفا دزفول از اجرای طرح توسعه شبکه فاضلاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  جمال الدین برفر، مدیر آبفا دزفول گفت: با اعتبارات اخذ شده و برنامه های دردستور کار، طرح توسعه شبکه فاضلاب در دزفول اجرا می شود.

وی بیان داشت: فروش اوراق مشارکت برای اجرای طرح فاضلاب دزفول از سال ۹۱ آغاز شد و تا سال ۹۳ ادامه داشت که با هماهنگی خوب دستگاه های اجرایی ۲۲۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهر اجرا شده که در استان بی نظیر است.

جمال الدین برفر افزود: اکنون فاضلاب کوی فرهنگ شهر، ۸۶ هکتار، آزادگان و چند منطقه دیگر دزفول اجرا شده و طرح فاضلاب کوی زیباشهر، طالقانی، مدرس و بخش هایی از هسته مرکزی شهر دزفول باقی مانده است.

مدیر آبفای دزفول با بیان اینکه با اعتباری که برای آب و فاضلاب دزفول در نظر گرفته شده طرح فاضلاب در نقاط دیگر اجرا خواهد شد، گفت: تعداد ۱۰۵ هزار انشعاب آب فعال در دزفول وجود دارد که ۸۰  هزار اشتراک آن در شهر متمرکز شده اند و ۴۰ هزار اشتراک فاضلاب نیز واگذار شده است.

برفر ادامه داد: طرح فاضلاب خیابان ۴۵ متری به سمت شریعتی و پیام آوران با ۲۸۰ میلیارد ریال به مناقصه گذاشته شده که با مشخص شدن پیمانکار، ۴۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در این منطقه اجرا خواهد شد.

مدیر آب و فاضلاب دزفول اضافه کرد: در گام بعدی نیز ۲۵ کیلومتر شبکه گذاری فاضلاب کوی طالقانی و مدرس به همراه دو ایستگاه پمپاژ نیز با اعتبار۲۸۲ میلیارد ریال اجرا می شود ضمن اینکه منتظر اخذ مجوز برای جمع آوری فاضلاب کوی زیبا شهر نیز هستیم.

برفر گفت: طرح بازسازی شبکه آب پایگاه چهارم شکاری و تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول نیز با ۷۲ میلیارد ریال اعتبار در مرحله برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار است.

وی افزود: بعد از سال ها پیگیری حل مشکل شبکه توزیع آب این دو یگان نظامی وارد مراحل اجرایی شد که اکنون در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار است.

برفر اعتبار مورد نیاز برای بازسازی شبکه آب پایگاه چهارم شکاری دزفول را ۴۶ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای بازسازی شبکه آب تیپ ۲۹۲ زرهی نیز ۲۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با ارزیابی و تعیین پیمانکار این طرح به مرحله اجرا گذاشته می شود اما بازسازی شبکه فاضلاب این دو منطقه نظامی کاری زمان بر است.

انتهای پیام/م

طرح توسعه شبکه فاضلاب در دزفول اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.