فرماندار شهرستان شاهرود از افزایش ۷۱ درصدی اعتبارات تملک دارایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد رضا هاشمی فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی شاهرود ۷۱ درصد رشد داشت گفت : اعتبارات تملک دارایی شاهرود سال گذشته ۲۳میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان بود و امسال به ۴۰میلیارد و ۱۸۰میلیون تومان رسید که نشان می دهد اعتبارات به خوبی در شهرستان جذب شده است.


وی افزود: در حوزه اعتبارات متوازن سال گذشته ۱۰ میلیارد و ۶۲۲میلیون تومان بود و امسال به ۱۷میلیارد و ۹۷۶میلیون تومان رسید که رشد۸۰ درصدی را نشان می دهد.


هاشمی با تاکید بر اینکه مدیران در جذب سهم واقعی شاهرود باید کوشا باشند، تصریح کرد: از مجموع ۴۷ دستگاه اجرایی که در کمیته برنامه ریزی شهرستان عضو هستند هفت دستگاه بیش از ۶۰درصد تخصیص، ۲۱ دستگاه بیش از ۵۰ درصد تخصیص، ۱۲ دستگاه بیش از ۳۰ درصد و هفت دستگاه کمتر از ۳۰ درصد تخصیص را دارند که با توجه به این آمار مدیران باید به طور جد پیگیر تخصیص ها باشند.


وی افزود: با توجه به سرما و برودت هوا دستگاه های اجرایی که در مقوله رسیدگی به روستاها دخیل هستند برای رفع نیازهای سوخت، بهداشت، مواد غذایی و آرد اهتمام بیشتری داشته باشند تا بتوانیم خدمات شایسته ای را به بخش ها و روستاهای شهرستان ارائه دهیم.


انتهای پیام / ه


افزایش ۷۱ درصدی اعتبارات تملک دارایی شاهرود


منبع : مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.