توزیع بیش از یک میلیون قوطی کنسرو میان مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار قوطی کنسرو مرغ به منظور کمک به سفره مددجویان این نهاد در ۱۰ روز گذشته میان آنان توزیع شده است.

توزیع بیش از یک میلیون قوطی کنسرو میان مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رضا اصلی شهرکی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان  اظهار داشت: ۶۰ میلیارد ریال برای تهیه این تعداد کنسرو هزینه شده است.

وی گفت: هم اینک ۲۴۶ هزار نفر در قالب افزون بر ۱۰۳ هزار خانوار در سیستان و بلوچستان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان قرار دارند.

وی افزود: همچنین با توجه به سرمای هوا مقرر شده است تا حدود ۶۰۰ دستگاه بخاری میان مددجویان این نهاد با همکاری خیران توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با اشاره به زلزله دلخراش غرب کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد این نهاد با همکاری خیران استان ۷۰ واحد مسکونی با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال برای زلزله زدگان کرمانشاه بسازد.

شهرکی اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان تاکنون افزون بر یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال به زلزله زدگان غرب کشور کمک کرده اند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار