هفته یازدهم لیگ برتر والیبال؛

پیکان تهران ٣ - کاله آمل ٢/ پیروزی دشوار پیکانِ بدون کاپیتان و مربى

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال ایران با برتری ۳ بر ۲ تیم پیکان مقابل کاله پیگیری شد.

پیکان تهران ٣ - کاله آمل ٢/ پیروزی دشوار پیکانِ بدون کاپیتان و مربىبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران (گرامیداشت شهید محسن حججی) با برگزاری یک دیدار از ساعت ۱۵ در خانه والیبال تهران پیگیری شد.

تیم والیبال پیکان در این دیدار که به قضاوت ابراهیم فیروزی برگزار شد، در خانه والیبال به مصاف زردپوشان کاله آمل رفت و در پایان یک نبرد سنگین و نزدیک موفق شد با حساب ۳ بر ۲ میهمان خود را از پیش رو بردارد و سه امتیاز دیگر به اندوخته خود اضافه کند.

پیکانی‌ها در شرایطی موفق به شکست میهمان خود شدند که در این مسابقه سعید معروف کاپیتان و پاسور تیم خود را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار نداشتند. همچنین پیمان اکبری سرمربی این تیم نیز با توجه به حکم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، از همراهی تیمش در این مسابقه محروم بود.

تیم والیبال پیکان تهران در این مسابقه درست‌های اول چهارم و پنجم موفق شد تیم کاله را شکست دهد، اما در 2 ست دوم و سوم مغلوب شاگردان جوان بهروز عطایی شد.

در دیگر دیدار‌های این هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال چهار دیدار دیگر برگزار خواهد شد در همین چارچوب از دقایقی دیگر دو تیم سایپا و شهرداری ارومیه در خانه والیبال مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

انتهاى پیام/

شکست میلیمترى کاله در خانه والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار