واکنش جهانگیری به اقدام آمریکا در اعلام تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی

رئیس جمهور آمریکا بیت‌المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت؛ موضوعی که واکنش مقامات کشورمان را به دنبال داشت.

واکنش جهانگیری به اقدام آمریکا در اعلام تغییر پایتخت رژیم صهیونیستیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "زمان آن است که رسما قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت بشناسیم. امروز من این امر را محقق می کنم. تاخیر در اعلام قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل، هیچ چیزی را برای رسیدن به صلح محقق نکرد. 

دستورات لازم برای فراهم کردن مقدمات به منظور انتقال سفارت آمریکا به قدس را صادر کردم، قدس باید مکانی برای عبادت یهودیان، مسیحیان و مسلمانان باشد.

افراطی‌گری نسل‌های آینده را تهدید می‌کند و ما در مقابل آن خواهیم ایستاد، ما خواهان حفظ آرامش و اعتدال در تعامل با اعلام این تصمیم هستیم". اینها تنها بخشی از سخنرانی رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ از جدیدترین اقدام خصمانه اوست.

سخنانی که بلافاصله با این جملات از زبان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تایید و مورد تشکر قرار گرفت: "تصمیمات خصمانه  و یک جانبه‌ای که بلافاصله مورد انتقاد چهره‌های سیاسی داخلی و خارجی قرار گرفت". 

در این خصوص اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور با انتشار توییتی در فضای مجازی نسبت به این موضوع واکنش تندی نشان داد و نوشت:

واکنش جهانگیری به اقدام آمریکا در اعلام تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی 

انتهای پیام/

توییت جهانگیری در خصوص تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار