سوال نمایندگان آمریکایی از تیلرسون: استفاده مکرر ترامپ از شبکه‌های مجازی برای شهروندانمان خطری ندارد؟

یک گروه از نمایندگان دموکرات آمریکا از وزیر خارجه این کشور خواستند درباره استفاده مکرر ترامپ از شبکه‌های مجازی پاسخگو باشد.

سوال نمایندگان آمریکایی از تیلرسون: استفاده مکرر ترامپ از شبکه‌های مجازی برای شهروندانمان خطری ندارد؟به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، یک گروه از نمایندگان دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا از رکس تیلرسون، وزیر خارجه این کشور خواستند اعلام کند آیا استفاده مکرر دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور از شبکه های مجازی موجب به خطر افتادن دیپلمات‎ها و شهروندان آمریکایی که به خارج از آمریکا سفر می کنند، خواهد شد یا خیر.

این نمایندگان که 20 نفر و همگی متعلق به کمیته روابط خارجی هستند در نامه ای که روز چهارشنبه ارسال شد گفتند به شدت از ارسال مجدد توئیت های یک گروه راست افراطی علیه مسلمانان در هفته گذشته نگران شده اند.

آنها گفتند ارسال دوباره این توئیت ها در حکم بیانیه رسمی از طرف ترامپ است و با ترویج اسلام هراسی، خطری جدی برای شهروندان آمریکایی دارد.

آنها گفتند این کار موجب افزایش تنفر از آمریکا و افزایش نیرویابی از کسانی می شود که برای آمریکا و شهروندانش ضرر دارند.

آنها از تیلرسون پرسیدند آیا درباره این توئیت ها با کاخ سفید تماس گرفته و نسبت به امکان بروز اعتراض در مقابل سفارت خانه های آمریکا ابراز نگرانی کرده است یا خیر.

 

انتهای پیام/

 

نگرانی نمایندگان آمریکایی از فعالیت ترامپ در شبکه‌های مجازی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار