دستگیری مهندس قلابی در میناب

فرمانده انتظامی شهرستان میناب از دستگیری مهندس قلابی و تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرهنگ محمد رستمی فرمانده انتظامی میناب گفت : در پی وقوع سرقت های متعدد در سطح شهرستان توسط فردی که خود را مهندس معرفی می کرد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود : بنا به اظهارات مالباختگان فردی باخودروی سمند شخصی و پلاک سرقتی به تعویض روغنی ، لاستیک فروشی و باتری فروشی ها مراجعه و با معرفی خودش بعنوان مهندس ، اجناسی خریداری و از شاگرد یا کارگر مغازه درخواست می کرده که اجناس را داخل صندوق ماشین بگذارد.

فرمانده انتظامی میناب افزود: متهم پس از خرید به فروشندگان عنوان می کرد که مبلغ را اینترنتی پرداخت می نماید وپس ازچند لحظه به بهانه قطع اینترنت و برداشت کارت عابر از داخل خودر، از محل متواری می شده است.

سرهنگ رستمی گفت: در تحقیقات انجام شده و پایش اطلاعاتی، مشخص شد که درسایر شهرستان ها و مرکز استان نیز چندین فقره سرقت با همین شگرد خاص اتفاق افتاده است.

وی افزود:مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم را در سطح شهرستان میناب درحالی که برروی خودروی شخصی وی یک جفت پلاک سرقتی نصب بود شناسایی و دریک اقدام ضربتی نامبرده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اشاره به اینکه دو جفت پلاک سرقتی از داخل خودروی متهم کشف شد، افزود: متهم در بازجویی های اولیه به 50فقره سرقت اعتراف کردوتحقیق برای کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/ر

مهندس قلابی در میناب دستگیر شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.