سفیر فلسطین در نشست خبری:

صهیونیست‌ها به دنبال عملی کردن پروژه اسرائیل بزرگ هستند/ باید همه امکانات برای آزادی فلسطین وارد میدان شوند

اسرائیل به دنبال عملی کردن پروژه اسرائیل بزرگ است/ باید همه امکانات مثل پول، اسلحه و سرباز وارد میدان شوند تا فلسطین به آزادی برسد

سفیر فلسطین در تهران گفت: تمام رهبران جهان اسلام باید در طرح آزادی فلسطین کمک کنند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صلاح زواوی سفیر فلسطین در ایران، امروز پنجشنبه شانزدهم آذرماه  در نشست خبری که در سفارت فلسطین برگزار شد با اشاره به سخنرانی شب گذشته ترامپ و اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: از سخنرانی و حمایت رهبر جمهوری اسلامی و رئیس‌جمهور درباره قدس و پیام وزارت خارجه که کنار ما ایستادند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: اتفاق شب گذشته نباید تنها به بیانیه دادن و تظاهرات ختم شود، من به تمام دنیا هشدار می‌دهم که این یک مسئولیت شرعی است، تمام رهبران جهان اسلام باید در این مسیر کمک کنند تا به آزادی فلسطین منجر شود و باید همه امکانات مثل پول، اسلحه و سرباز وارد میدان شوند تا فلسطین به آزادی برسد.

زواوی ادامه داد: ما معتقدیم آزادی فلسطین نزدیک است و ریشه این نبرد قومی، مذهبی و ملی است و همه مسلمانان باید وارد نبرد شوند. ما از زمانی که مبارزه مسلحانه را آغاز کردیم، قسم خوردیم خاک فلسطین را آزاد می‌کنیم.

سفیر فلسطین تصریح کرد: اسرائیل به دنبال عملی کردن پروژه اسرائیل بزرگ است و ترامپ هم به خاطر وعده‌هایی که به صهیونیست‌ها داده در پی اجرای آن است. آنها دیگر طرح دو دولت را قبول ندارند، دشمن به ما دولتی نمی‌دهد و دولت فلسطین باید بر همه خاک فلسطین حکومت کند، باید بجنگیم و همه خاک فلسطین را آزاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پروژه غربی‌ها بود که می‌گفتند فلسطینی‌ها باید در فلسطین و یهودیان در سرزمین‌های اشغالی ساکن شوند، اما من معتقدم دشمنان ما تناقص‌های زیادی میان فلسطنیان ایجاد کرده‌اند. ما صدها سال است ضد پروژه‌های ضد فلسطینی ایستاده‌ایم و تاکنون با غربی‌ها مبارزه کرده‌ایم.

 صلاح زواوی ادامه داد: به کسی که در سرزمین ما حقی نداشته حق داده شده؛ پروژه سایس پیکو فلسطین را تکه تکه کرده و به کسانی که صاحب هیچ حقی نیستند، سرزمین فلسطین را بخشیده است و همچنین صدها قطعنامه بین‌المللی برای ما صادر شده که هیچ یک اجرایی نشده است.

سفیر فلسطین در ایران تصریح کرد: ما به نبرد خود ادامه خواهیم داد زیرا رژیم صهیونیستی تناقضهایی میان شیعه، سنی، مسلمان و مسیحی و دیگر طایفه‌ها و ملت ها ایجاد کرده؛ اما فلسطینی‌ها این نقشه ها را درک می‌کنند و در مقابل آن می‌ایستند‌ زیرا هر وجب از خاک فلسطین برای مردمش بیت‌المقدس است.

وی ادامه داد: ما با خدا عهد بسته‌ایم، پس هر وجب از خاک فلسطین باید آزاد شود. نتانیاهو خوشحال بود که طرح ترامپ به نفع او رقم خورده است و من به وی می‌گویم که به عنوان سربازی فلسطینی تا روزی که زنده‌ام با اسرائیل در نبرد خواهم بود.

زواوی گفت: وقتی امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی  را به پیروزی رساند و آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید، در واقع با بصیرت خود اعلام کردند که در آینده خطراتی متوجه قدس شریف می‌شود، اکنون بیش از ۲۰۰ شهرک صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی داریم که خطرآفرین است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
حسین
۰۹:۰۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
دعا خوب هست ولی نیاز به اقدام عملی دارد بهترین موقع برای کمک به فلسطینی هاست تا قدس و سرزمین های اشغالی را از لوث وجود صهیونیستها پاکسازی کنند
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۳۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
ازیک لحاظ کاردیوانه ترامپ باعث وحدت مسلمان شده و خیلی زود دامن گیرمیشه .ترامپ قبراسراییل راکنده .توکل برخدا .
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۱:۵۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
خداوند دشمنان اسلام را نابود کنه مرگ بر اسرائیل
Netherlands
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
خدا اسراییل و ترامپ رو نابود کنه
Germany
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
خداکنه هرچه زود این ال سعود واسرائیل از روی زمین نابود بشن و ریشه اشون خشکانده بشه و بمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
مرگ
بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۰۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
مرررررررررگ برررررررررررررررررررررررر امریگا
کرررررررررگ برررررررررررررررررررررررر اسرائیل وال سععععععععععععود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
انشالله ال سعود واسرائیل نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
مرگبر ال سعود واسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
اين زمينه را خداوند فراهم آورده تا مسلمانان جهان براي آزادي فلسطين تلاش كنند تا قدس و فلسطين پابرجا بماندوآزاد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
انشالله نابودی ال سعود واسرائیل
آخرین اخبار