رئیس فدراسیون کوه‌نوردی عازم لرستان شد/ وزیر ورزش پیگیر حادثه

رئیس فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی به منظور بررسی حادثه برای کوهنوردان خراسانی راهی لرستان شد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیمی ۱۵ نفره متشکل از کوه نوردان خراسانی به همراه راهنمای لرستانی، عازم صعود به ارتفاعات «اشترانکوه» لرستان شده بودند، اما به دلیل شرایط نامساعد جوی و ریزش بهمن در مسیر بازگشت دچار حادثه شدند.

بنابر اعلام فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی جست و جوها توسط تیم های امدادی منطقه امروز در جریان بوده و «رضا زارعی» رئیس فدراسیون نیز عازم  لرستان  شده است.

شایان ذکر است؛ وزیر ورزش و جوانان به صورت مستمر پیگیر فرآیند جستجو و نجات بوده و همچنین بنا بر ابلاغ و پیگیری استانداری لرستان، شرایط امداد هوایی و حضور دائمی بالگرد در منطقه فراهم شده است.

بنا بر هماهنگی انجام شده با اداره ورزش و جوانان استان لرستان، ملزومات مورد نیاز تیم های امداد حاضر در منطقه مهیا شده است و پیرو هماهنگی فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی و مساعدت هیئت های استان لرستان، خراسان رضوی و مرکزی، تیم های زبده جستجو و نجات در منطقه حضور یافته اند.

نیروهای امدادی هلال احمر استان لرستان و شهرستان ازنا و همچنین کوهنوردان هیئت های مذکور در عملیات جست و جو فعال و در تلاش بوده اند، اما موقتا به دلیل شرایط محیطی و تاریکی شب، این اقدامات به اولین فرصت مناسب، موکول شده است.

انتهای پیام/س

شرایط امداد هوایی و حضور دائمی بالگرد  فراهم شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.