به همت سربازان گمنام امام زمان (عج)؛

عوامل آتش زدن درب یکی از مساجد در مشهد دستگیر شدند

قاضی حیدری معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: عوامل آتش زدن درب یکی از مساجد در مشهد دستگیر شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاضی حیدری معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت:طی روزهای اخیر دو هسته از عوامل فریب خورده که با انجام تحرکاتی مبادرت به وارد آوردن خسارت به اماکن عمومی در شهر کرده و با آتش زدن درب یکی از مساجد موجب خدشه دار شدن عواطف مذهبی و اعتقادی همشهریان مومن و خداجوی مشهد الرضا (ع) شده بودند، دستگیر شدند.

وی ادامه داد:  با توجه به حساسیت و توجه ویژه ی ریاست  دادگستری خراسان رضوی و دادستان  مرکز استان نسبت به این موضوع، اقدامات ویژه جهت پیگیری این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

  اقدامات این افراد که ناراحتی مردم شریف و مومن مشهد مقدس را به دنبال داشت، سبب شد تا اداره کل اطلاعات استان، پیگیری این موضوع را به طور جد در دستور کار خود قرار دهد.

معاون دادستان مشهد افزود:   سربازان گمنام  امام زمان(عج) با همکاری دیگر نهادهای امنیتی و انتظامی با اقدامات اطلاعاتی دقیق توانستند این دو هسته را شناسایی و در نهایت در یک عملیات دقیق دستگیر کنند .

  فریب خوردگان این گونه اقدامات مذبوحانه باید بدانند نهادهای امنیتی و انتظامی هوشیارانه همه تحرکات دشمنان این نظام را رصد خواهند کرد.

 وی گفت: نهادهای امنیتی و انتظامی مسئول برقراری امنیت عمومی و نظم اجتماعی و دفاع از مقدسات و ارزش های اسلامی بوده و در صورت چنین تحرکاتی به طور جدی و قاطعانه با مسببان آن برخورد خواهند کرد.

قاضی حیدری یادآور شد: با توجه به حساسیت موضوع تلاش بر این است که پرونده این افراد با نوع عملکردشان با دقت لازم بررسی و در اسرع وقت تعیین تکلیف نهایی گردد.

انتهای پیام/س

عامل آتش زدن درب مسجدی در مشهد دستگیر شد
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
باید اعدام بشن در ملاعام