در عملیات پلیس محلات قاتل ۲ شهروند این شهرستان در یکی از استان‌های کشور دستگیر شد.

دستگیری قاتل متواری در عملیات پلیس محلات

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان محلات از دستگیری قاتل دامدار و چوپان محلاتی در عملیات پلیس این شهرستان در یکی از استان‌های کشور خبرداد.

سرهنگ شمس بیرانوند با بیان اینکه اختلاف قبلی علت اصلی قاتل دامدار و چوپان محلاتی بوده و در این حادثه هیچ گونه سرقتی از احشام صورت نگرفته است افزود: حال عمومی تنها مصدوم حادثه که در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های مرکز استان به سر میبرد خوب است.

روز سه شنبه چهاردهم آذرماه در تماس مردمی با پلیس 110 جسد دریده شده یک دامدار محلاتی در منطقه اروج این شهرستان کشف شد وبا اعزام تیم‌های انتظامی، جسد بیجان این فرد با حضور پزشکی قانونی بررسی و علت مرگ در دستور کار قرار گرفت. 

در معاینات اولیه پزشکی قانونی بر روی جسد نشانه‌هایی از حمله حیوان درنده به دست آمد که بنابر اعلام پلیس شهرستان محلات با معاینه دقیق فرد فوت شده و باتوجه به دست آمدن سرنخ‌هایی دیگر مشخص شد دامدار محلاتی توسط فرد یا افرادی ناشناس به قتل رسیده است.

در ادامه تحقیقات پلیس جسد چوپانان گله هم در کوه‌های شهرستان پیدا شد و چوپان دیگر گله هم که به شدت مصدوم شده بود در بیمارستان بستری شد و قتل دوفرد دامدار و چو پان مسجل شد و دستگیری قاتل دردستورکار پلیس قرار گرفت.

انتهای پیام / ج


دستگیری قاتل دامدار و چوپان محلاتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.