مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان گفت:نوسازی تاکسی های فرسوده در همدان آغاز شد.

نوسازی تاکسی های فرسوده د ر همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهران حاجیان، مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری با اشاره به اینکه اجازه فعالیت تاکسی‌های فرسوده تا پایان سال در همدان می باشد اظهار داشت: کار نوسازی تاکسی‌های همدان مجددا شروع  شده وخوشبختانه مشکل ضمانت تاکسی‌داران حل شده است.

وی با بیان اینکه بانک تجارت، ملت و پارسیان بانک عامل بودند که مشکل با دو بانک قبلاً حل شده بود و اخیرا نیز اعلام شد بانک تجارت نیز موضوع را پذیرفته است، گفت:‌ طبق مصوبات کمیسیون اعلام کرده‌ایم که تاکسی‌های فرسوده خصوصاً پیکان تا پایان سال اجازه فعالیت خواهند داشت.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان در ادامه افزود: سازمان تاکسیرانی همدان تنها سازمانی است که در کشور طبق گفته رئیس اتحادیه تاکسیرانی موفق شده خود ضامن تاکسیداران باشد و امیدوارم تاکسیرانان از این امکان بهره‌مند شوند و اقدام به نوسازی تاکسی‌های خود کنند.

حاجیان خاطر نشان کرد: همدان پایلوت گردشگری کشورهای آسیایی خواهد بود که امیدوارم در سال 2018 با کلاس خاصی حوزه حمل و نقل عمومی را اداره کنیم و تاکنون تقریباً 600 تاکسی نوسازی شده و نزدیک به 400 تاکسی نوسازی خواهد شد.

وی یاد آورشد تا پایان سال پیش‌بینی می‌شود درصد قابل توجهی از تاکسی‌های فرسوده همدان نوسازی شوند.

حاجیان در پایان گفت: طبق قول مرکز، خودروهای با دو برند که یکی برلیانس است از نوع تاکسی آریو وام 25.5 و 35.5 میلیون تومان دریافت خواهند کرد که امیدوارم این امرمحقق شود و تاکسی‌داران با بهره‌گیری از آن بتوانند خودروهای خود را نوسازی کنند.

انتهای پیام/غ

اجازه فعالیت تاکسی‌های فرسوده تا پایان سال در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار