تأمین و پخش بیش از 3 هزارو 500دقیقه برنامه در صداوسیمای مرکز زنجان به مناسبت هفته وحدت

صداوسیمای مرکز زنجان امسال در هفته وحدت برنامه های مختلفی را تولید و پخش کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛معاونت سیما برنامه های مختلفی را برای هفته وحدت  تدارک دیده بود . سیما در این هفته برنامه شبانگاهی خود تحت عنوان گجه لر را به این مناسبت اختصاص داده بود . بعلاوه معاونت سیما در سایر برنامه های روتین خود از جمله برنامه خانواده با عنوان آلاچیق ، برنامه سلام زنجان نیز به این مناسبت به صورت ویژه پرداخت نمودند .

سایر برنامه های سیما نیز هر یک به فراخور موضوع به این مناسبت مهم پرداخت نمودند .در مجموع سیما بیش از 890 دقیقه با موضوع هفته وحدت ، برنامه تولید ، تأمین و پخش نمود .

معاونت صدا هم بیش از 2 و350دقیقه برنامه در هفته وحدت تولید ، تأمین و پخش نمود . رادیوی استانی نیز غالب برنامه به خصوص برنامه های پرشنونده خود از قبیل آخشاملار، آوای وصل، آی ایشیقیندا، ایشیقلی یول، جوان زنجانی، یاشایش  را به موضوع هفته وحدت اختصاص داده بود . علاوه براین معاونت ویژه برنامه هایی مانند نسیم وحدت و رسول امین را نیز برای روز عید برنامه ریزی کرده و با مراکز مثل خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان نیز ارتباط های زنده ای را برقرار کرد .

معاونت خبر هم در کنار سایر معاونتهای تولیدی با تولید بیش از 280 دقیقه گزارش خبری تلویزیونی و رادیویی ، به موضوع این هفته پرداخت نمود.

انتهای پیام/ر

برنامه های هفته وحدت شبکه اشراق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.