اعزام دونده های نابینای همدان به بازی های پاراآسیایی جوانان

.مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: دونده های نابینای و کم بینای همدانی به بازی های پاراآسیایی جوانان امارات اعزام شدند.

اعزام دونده های نابینای همدان به بازی های پاراآسیایی جوانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان  اظهار داشت:  مهرداد نجفی، محمدرضا اقبالی، مهدی سیاری و علی ملکی منصور چهار دونده نابینا و کم بینای همدانی اعزامی به بازی های پاراآسیایی جوانان هستند.

وی درادامه افزود: سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان در ابوظبی امارات 17تا 23 آذر ماه برگزار می‌شود و دونده های همدانی از فردا یکشنبه پیکار خود را در این مسابقات آغاز می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: هر چهار ورزشکار دو و میدانی همدان اعزامی به این دوره از رقابت‌ها بخت اصلی کسب مدال محسوب می‌شوند.

منعم با قدردانی از هیات نابینایان و کم بینایان همدان در فراهم آوردن آماده سازی این قهرمانان، خاطرنشان کرد: شناسایی و پرورش استعدادها گام مهمی در توسعه ورزش این قشر از جامعه است و هیات نابینایان و کم بینایان استان کمک شایانی در این راه داشته است و یکی از هیات های ورزشی موفق به شمار می رود.

وی حضور چهار دونده نابینای دانش آموز همدانی در رقابت های پاراآسیایی را نشان از توانمندی آنان در عرصه های قهرمانی دانست وادامه داد:2 هزارو 395 مددجوی کم بینا و نابینا زیرپوشش بهزیستی این استان هستند و از خدمات آموزشی و توانبخشی، بهداشتی و درمانی این نهاد استفاده می کنند.

منعم همچنین یاآورشد: تیم ملی گلبال جوانان کشورمان را محمدکرم کولیوند مربی توانمند شهرستان تویسرکان از توابع استان همدان به عنوان سرمربی هدایت می‌کند که این تیم نیز از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می ‌رود.

هم اینک بیش از 100 ورزشکار کم بینا و نابینا در همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام/غ

حضور 4 دونده نابیناو کم بینا همدانی در مسابقات پارا آسیایی امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.