نماینده مردم لنجان گفت: بازنشستگان صنعت فولاد در سرگردانی به سر می‌برند اما اجازه نمی‌دهیم در سال 96 کسری صندوق بازنشستگان با مشکل مواجه شود.

اجازه نمی‌دهیم کسری صندوق بازنشستگان فولاد با مشکل مواجه شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در نطق میان دستور امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در سال گذشته زمان بررسی لایحه بودجه مشکل صندوق بازنشستگان فولاد در کمیسیون تلفیق مطرح شد و نمایندگان اعلام کردند اجازه نمی‌دهیم در سال 96 کسری این صندوق با مشکل مواجه شود.

وی افزود: مجلس به بخش آخر تکلیف قانون برنامه پنج ساله عمل کرد و قانونی برای آن در نظر گرفت که تا آخر مرداد ماه اجرایی شد.

کوهکن ادامه داد: در لابلای اختلافات سازمان برنامه بودجه و وزارت راه، بازنشستگان صنعت فولاد با هزینه‌های امروز در سرگردانی به سر می‌برند از این رو درخواست می‌کنم نسبت به حل این موضوع اقدامات لازم انجام شود.

نماینده مردم لنجان بیان کرد: تجربه تاریخی نشان می‌دهد هر دولتی که استعمار، مردم‌گریزی، مردم‌کشی و حق‌کشی در پیش گرفته شیشه عمر خود را زودتر شکسته است لذا تصمیم نابخردانه رئیس جمهور آمریکا همین نتیجه را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه انگلیس به کشورمان گفت: به مسئولان توصیه می‌کنم فیلم یتیم‌خانه ایران را تماشا کنند دیدن این فیلم را به هیئت رئیسه مجلس توصیه می‌کنم زیرا مفهوم و معنای این فیلم آن است که دولت انگلیس به وسیله برنامه‌های خود باعث مرگ 9 میلیون نفر شده است.

کوهکن خطاب به وزیر خارجه انگلیس اضافه کرد: همواره زبان انگلیس چرب و نرم بوده است اما از آمریکایی‌ها بدتر بوده‌اند حداقل به عنوان تحفه سفر به جای مذاکره با دیگران حساب جاری سفارت ایران را باز می‌کردید تا در انتقال پول مشکلی نداشته باشیم.

نماینده مردم لنجان گفت:‌ امروز کشاورزان اصفهان با مشکل مواجه هستند از مسئولان مربوط استان درخواست می‌کنم باعث نگرانی و اذیت و آزار کشاورزان نشوند و اجازه دهند آنها مسیر خود را طی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار