سرهنگ آقایی:

زوج زورگیر به دام پلیس افتادند

رئیس کلانتری ۱۵۴ چیتگر از دستگیری یک زوج زورگیر در محدوده چیتگر خبر داد و گفت: این متهمان تحت پوشش مسافربر اقدام به سرقت از مسافرانشان می‌کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ حبیب آقایی رئیس کلانتری ۱۵۴ چیتگر اظهار کرد: در پی وقوع چهار فقره سرقت تحت پوشش مسافرکش از سوی یک زن و مرد با خودروی سواری در محدوده چیتگر، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل و تیم‌های عملیاتی این کلانتری برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌ها بر پرس و جو از مالباختگان مشخص شد که سارقان یک زوج هستند که تحت عنوان مسافر بر اقدام به سرقت می‌کنند و متعاقبا مشخصات خودرو و چهره سارقان به دست آمد و در میان ماموران گشت‌های انتظامی توزیع شد تا در صورت مشاهده آنها را بازداشت کنند.

رئیس کلانتری ۱۵۴ چیتگربیان کرد: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران یکی از گشت‌های انتظامی مستقر در محدوده پارک چیتگر، خودروی این متهمان را مشاهده کرده و از آنجا که یک مسافر روی صندلی عقب خودرو سوار کرده بودند، به احتمال وقوع زورگیری به تعقیب آن‌ها پرداخت.

وی اظهار داشت: این تعقیب و مراقبت ادامه داشت تا اینکه زوج سارق به صورت ناگهانی تغییر مسیر داده و سعی کردند مسافر خود را به نقطه‌ای خلوت برده و اقدام به سرقت کنند که بلافاصله ماموران گشت انتظامی آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ آقایی تصریح کرد: به این ترتیب دو متهم دستگیر و به همراه مسافر که از وضعیت موجود شوکه شده بودند به کلانتری منتقل شدند و متهمان تحت بازجویی‌های عنوان شده به جرایم خود مبنی بر زورگیری تحت پوشش مسافرکشی اعتراف کردند.


لازم به ذکر است؛ در بازجویی‌های تکمیلی متهمان به هر چهار فقره سرقت و زورگیری تحت پوشش مسافربر نیز اقرار و پس از تکمیل پرونده راهی داسرا شدند و در بازرسی از خودرو نیز تعداد زیادی گوشی تلفن همراه و اقلام زینتی شامل گردنبند، گوشواره، دستبند و انگشتر و کارت بانکی، ساعت مچی مردانه، تعدادی سیمکارت، حافظه جانبی، فلش مموری، ادکلن، یک قبضه قمه و تعدادی چاقو کشف شد.

انتهای پیام/

زورگیرهای چیتگر دستگیر شدند

برچسب ها: اخبار حوادث ، ناجا ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار