حقی:

کارگاه صافکاری خودرو در خیابان دماوند طعمه حریق شد+عکس

معاون منطقه شش عملیات آتش نشانی گفت:کارگاه صافکاری خودرو در خیابان دماوند به علت نامشخصی دچار حریق شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی حقی معاون منطقه شش عملیات آتش نشانی اظهار کرد:با اعلام آتش سوزی در کارگاه صافکاری خودرو به سامانه 125،بلافاصله  آتش نشانان ایستگاههای 31 و 93 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 7:05 دقیقه صبح امروز به خیابان دماوند، تقاطع خیابان کهن اعزام شدند.

 حقی گفت: یک کارگاه صافکاری خودرو به مساحت 35 متر مربع به علت نامشخصی دچار آتش سوزی شد و شعله های آتش به قسمتی از یک دستگاه خودرو سواری هیوندا که در داخل کارگاه قرار داشت، سرایت کرد.

کارگاه صافکاری خودرو در خیابان دماوند طعمه حریق شد+عکس

وی بیان کرد: شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به اطراف بود که آتش نشانان به سرعت جریان برق و گاز کارگاه را قطع کردند و با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده، مشغول مهار شعله های آتش شدند.

کارگاه صافکاری خودرو در خیابان دماوند طعمه حریق شد+عکس

معاون منطقه شش عملیات آتش نشانی اضافه کرد: در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی پس از مهار کامل شعله های آتش، خودرو سواری که خسارت اندکی به آن وارد شده بود را از داخل کارگاه خارج کردند.

حقی در پایان گفت: آتش نشانان با خاموش کردن به موقع آتش و تلاش همه جانبه از ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آوردند و محل حادثه را برای بررسی علت آن، تحویل کارشناسان علت یابی آتش نشانی دادند.

انتهای پیام/

حریق کارگاه صافکاری خودرو در خیابان دماوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار