رئیس اداره استاندار استان گفت: 17واحدمتخلف برای برخورد قانونی معرفی شدند.

برخورد قانونی با 17واحد صنفی متخلفبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  علی بیگ زاده گفت: واحد حقوقی اداره کل استاندارد استان کرمان ۱۷ مورد واحد‌های تولیدی و صنفی متخلف را برای برخورد قانونی به دادسرا معرفی کرده است.

وی افزود:ازجمله واحد‌های تولیدی آجر و سفال، واحد‌های خدمات باسکول در منطقه گلومک کرمان، وسایل سنجش میدان میوه و تره بار و وسایل و تجهیزات بازی را به دادسرای کرمان معرفی کرد.

بیگ زاده تاکید کرد:  ۲۲ مورد آسانسور غیراستاندارد در اماکن شهر کرمان به مراجع قضایی معرفی شدند، زیرا این اماکن با وجود اخطار‌های مکرر و تعهد دادن تاکنون اقدامی در زمینه دریافت مجوز استاندارد انجام ندادند.

مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: مجوز ۳۴ مورد پلمب و توقف واحد‌های تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع، آسانسور و تجهییزات بازی در کرمان، رفسنجان، سیرجان، بم و ریگان به دستور دادستان‌های این شهرستان‌ها اخذ شده و در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در شهرستان رفسنجان ۱۱ مورد آسانسور، ۲ مورد تاسیسات گاز مایع، سه مورد تجهییزات بازی متخلف شناسایی شده است افزود: در شهرستان سیرجان ۱۰ مورد آسانسور غیراستاندارد، در بم و ریگان چهار مورد تاسیسات متخلف گاز مایع و در کرمان چهار مورد از قوانین استاندارد تخطی کردند که برابر قانون با این واحد‌ها برخورد می‌شود.

با توجه به افزایش ساختمان‌های بلند مرتبه و همچنین افزایش نصب آسانسور در کرمان تلفات و خسارات جانی آسانسور نیز در سال گذشته افزایش پیدا کرده لذا لزوم استانداردسازی و ایمنی آسانسور‌ها بیش از پیش مورد نیاز است.

انتهای پیام/ح

برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف درکرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار