سرپرست انتظامی شهرستان دلفان از دستگیری یک نفر شرور سابقه دار با ۲۵ فقره سابقه در مراجع قضایی و انتظامی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سرهنگ کرم مرادی، سرپرست نیروی انتظامی شهرستان دلفان گفت: در پی شکایات متعدد مردمی مبنی بر شرارت، تیراندازی، قمه کشی، راهبندان، قدرت نمایی در خیابان، توسط فردی سابقه دار در سطح شهرستان، بلافاصله پیگیری در دستور کار مامورین قرار گرفت و فرد مذکور پس از تحت تعقیب قرار گرفتن متواری شده و تلاش برای دستگیری وی بی نتیجه مانده بود.

 سرهنگ مرادی در ادامه گفت: روز گذشته با تلاش مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دلفان مخفی گاه این شرور سابقه دار شناسایی و در یک عملیات موفقیت آمیز و غافلگیرانه فرد مذکور را دستگیر نمودند.

 وی افزود: این فرد دارای ۲۵ فقره سابقه مجرمیت و محکومیت در مراجع قضایی و انتظامی از جمله تیراندازی، درگیری مسلحانه، اخلال در نظم عمومی، راهبندان با آتش زدن دو دستگاه موتورسیکلت در خیابان، ضرب جرح عمدی با چاقو و قمه، قدرت نمایی در خیابان، و ... می‌باشد که پس از دستگیری به جرائم خود اعتراف نمود.

سرپرست نیروی انتظامی شهرستان دلفان با بیان اینکه دستگیری این فرد سابقه دار باعث خوشحالی مردم شده است گفت: پلیس با عزمی راسخ و با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات، اجازه جولان دادن چنین افرادی را از آن‌ها خواهد گرفت و تلاش خود را جهت برقراری امنیت شهروندان در تمام ساعات شبانه روز به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/د

دستگیری شرور سابقه دار با ۲۵ جرم در شهرستان دلفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.