کدام حیوانات بدترین مرگ را برای انسان رقم می‌زنند؟ +تصاویر

در ادامه با تعدادی از حیوانات وحشی که می توانند دردناک ترین مرگ را برای انسان ایجاد کنند، بیشتر آشنا خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از مردم برای گزینه های سفر خود در تعطیلات، رفتن به طبیعت بکر را انتخاب می کنند. اما برای رفتن به این مناطق باید همیشه احتیاط کرد، زیرا ممکن است با حیوانات بسیار خطرناکی مواجه  شوید. بنابراین در قلمرو حیوانات وحشی هرگز نباید از وسیله نقلیه خود خارج شد.

توصیه های زیادی برای چگونه سفر کردن توسط مشاوران و کارشناسان شده است، اما اگر همه این موارد را به دور بریزیم و فقط به یک مورد آن اشاره کنیم این است که  با حیوانات وحشی طبیعت باید با احترام رفتار کرد زیرا ممکن است پس از حمله آنها با دردناک ترین مرگ رو به رو شوید چون شاید آنها به سرعت اقدام به کشتن شما نکنند.

در ادامه با برخی از این حیوانات وحشی که می توانند دردناک ترین مرگ را ایجاد کنند،  بیشتر آشنا خواهید شد:

کدام حیوانات بدترین مرگ و میر را ایجاد می کنند +عکس

شیر

اغلب به عنوان پادشاه خانواده گربه سانان نامیده می شوند، آنها به ندرت انسان را به عنوان غذا می بینند، البته مواردی وجود دارد که نشان می دهد شیرها توانسته اند با سرعت 30 مایل در ساعت، به مردم حمله کنند و آنها را بکشند. تاکتیک آنها برای حمله این است که شانه های شکار خود را بگیرند و با وزن بالای خود، تعادلش را از بین ببرند. سپس او را با گاز گرفتن از گلو یا پاها خم می کنند، شیر با دندانهای مخرب خود، گوشت خام را به راحتی از بین می برد. آنها به یک انسان به همان شیوه حمله می کنند که طعمه خود را در طبیعت شکار می کنند.

کدام حیوانات بدترین مرگ و میر را ایجاد می کنند +عکس

پلنگ

پلنگ‌ها ممکن است بسیار کوچکتر از شیرها باشند و در مواردی اندازه یک سگ بزرگ هستند، اما پلنگ ها می توانند همانقدر خطرناک باشند که عموزاده های گربه آنها. این موجودات حدود پنج سنگ وزن دارند، بسیار چابک و مسئول مرگ و میر در هند و آفریقا هستند. با وجود اندازه‌شان، می توانند مرگ را حتی سریعتر از شیر انجام دهند چرا که سریع تر کار می کنند. پلنگ ها با حمله به گردن به شیوه ای مشابه شیرها می کشند اما بسیار کارآمدتر هستند، مرگ با این شیوه بسیار سریع است. پرونده های زیادی از حملات پلنگ ها به انسان وجود دارد، اگر آنها احساس کنند فضای شخصی آنها مورد حمله قرار گرفته یا نیاز به غذا دارند، فقط حمله خواهند کرد.

کدام حیوانات بدترین مرگ و میر را ایجاد می کنند +عکس

اسب آبی

به نظر می رسد حیوان تنبلی است و برای حمله کار بسیار دشواری دارد. اما در موارد نادر، می توانند تهاجمی شود و می تواند با سرعت 18 مایل در ساعت حمله کند. اسب آبی بیشتر وقت خود را در آب صرف می کند و به مردم علاقه مند نیست. اما اگر شخصی در مسیرش قرار بگیرد  حمله ور می‌شود. اسب  آبی دندان نیش بسیار خطرناکی دارند که می تواند شما را دو نیم کند.

کدام حیوانات بدترین مرگ و میر را ایجاد می کنند +عکس

کروکودیل

تمساح، شهرت یکی از مرگبار ترین حیوانات در قاره آفریقا است که تنوع بالایی دارد و بیشتر در رودخانه ها زندگی می کند. تعداد کمی از مردم تاکنون یک حمله تمساح را تجربه کرده اند. آنها می توانند خود را به صورت عمودی از آب بیرون بکشند و به ارتفاع 30 پا بروند و به زمین حمله کنند تا با استفاده از 66 دندان تیز و فک قدرتمند خود طعمه را از پای درآورند، آنها می توانند تا 21 فوت رشد کنند.کروکودیل ها کمین  می کنند و در زمان ایده آل اندام های طعمه را گاز می گیرند، آنها را پیچ می زنند و سپس مردم را به آب می کشند، و مردم در نهایت غرق می شوند.

کدام حیوانات بدترین مرگ و میر را ایجاد می کنند +عکس

کفتار

آنها ممکن است شبیه به سگ ها باشند، اما کفتار خال خال قوی دارای عضلات گردن و عضلات استخوان خردکننده است که هیچ انسانی نمی خواهد بیش از حد به آن نزدیک شود. در صورت حمله، طعمه رنج زیادی را متحمل می شود. مواردی وجود دارد که در آن آنها به افرادی که در کمپ و در حال خواب هستند حمله کرده اند. آنها ممکن است بخشی از چهره شما و یا یکی دیگر از بخش های حساس بدن را گاز بگیرند و شروع به خوردن شما کنند. این یکی از بدترین مرگ هاست، زیرا خیلی طول می کشد.

کدام حیوانات بدترین مرگ و میر را ایجاد می کنند +عکس

فیل

تماشای گله ای از فیلها که به دشت های افریقا راه می یابند، می تواند یک چشم انداز هیجان انگیز و با شکوه باشد. فیل ها، حیوانات 350 سنگی هوشمند و پیچیده ای هستند، به این معنی که آنها روش های بیشتری برای کشتن انسان ها نسبت به دیگران دارند. آنها از تنه های خود می توانند برای ضرب و شتم مردم استفاده کرد. روشن نیست که چرا فیل ها به انسان حمله می کنند، قربانیان آنها می توانند به طور کامل بی اطلاع باشند، زیرا آنها مخفیانه از طریق ارتعاشات در زمین ارتباط برقرار می کنند. ممکن است دلیل این حملات احساس خطر و یا تهدید شدن منابع غذایی آنها باشد.

کدام حیوانات بدترین مرگ و میر را ایجاد می کنند +عکس

کرگدن

احتمال کمی وجود دارد تا وارد درگیری با انسان شوند، اما اگر آنها احساس تهدید شدن کنند، به ویژه اگر افراد به نوزاد آنها نزدیک شوند، می توانند تمایل به حمله داشته باشند.آنها می توانند تا 30 مایل در ساعت سرعت داشته باشند. شاخ های آنها که سلاح اولیه آنها است، می توانند تا چهار پا رشد کنند. آنها اغلب قبل از حمله به دشمن فریاد می زنند، و نکته دیگر اینکه می توانند به تنهایی بوسیله بوی انسان تحریک شوند.

کدام حیوانات بدترین مرگ و میر را ایجاد می کنند +عکس

شغال

آنها فقط تهدید کوچکی برای انسانهای بالغ ایجاد می کنند، زیرا با اندازه کوچکی که آنها دارند نمی تواند یک فرد بالغ را از بین ببرد. اما هنگام حرکت در قلمروشان، افراد کوچکتر، به ویژه کودکان، باید مراقب باشند تا در کمین آنها به دام نیافتند. آنها معمولا به صورت دسته ای حمله می کنند و به عنوان یک گروه کار می کنند و هر شغال یک قسمت از بدن قربانی را خارج می کند.

کدام حیوانات بدترین مرگ و میر را ایجاد می کنند +عکس

بوفالو

برای کسانی که در حیات وحش آفریقا کار می کنند اغلب خط آفرین است. آنها می توانند با سرعت بیش از 30 مایل در ساعت فعالیت کنند و بیش از 100 سنگ وزن داشته باشند.
اغلب در انتظار صید خود می مانند و اگر آنها زخمی شده باشند بسیار تهاجمی رفتار می کنند. آنها دارای ذخایر عظیمی از آدرنالین هستند، که باعث می شود آنها بتوانند حملات را، حتی هنگام زخمی شدن نیز انجام دهند. در درگیری ها از شاخ و وزنشان به نفع خود استفاده می کنند.

انتهای پیام/

حیوانات وحشی که دردناک ترین مرگ را ایجاد می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ن
۰۷:۲۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
سلام بنظر من کوروکودیل بد ترین مرگ را داره اول میخورت بعد میندازت تو آب تا خفه بشی و بمیری
Iran (Islamic Republic of)
پ
۱۵:۲۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
این راست میگه که بایه سلاح تمام اتوماتیک جنگی میرم ... ولی خیلی باحال بود خخ
Iran (Islamic Republic of)
آرش غیایی
۰۷:۴۹ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
یک روز سرد تابستانی بود، من همانند هر روز همراه سگ و گله گوسفندان راهی صحرا شدم در راه با گله کفتار ها مواجه شدم سگم بع بع میکرد و گوسفندانم واق واق ...
مجبور شدیم به سمت پایین تپه کنار رودخانه قرار کنیم در طول مسیر با یک عدد شیر و یک مار سمی چند متری نیز برخوردم به رودخانه رسیدم و تمساحهای زیادی منتظر بودند
ناگهان سایه یک حیوانی رو دیدم که با کفتارها در حال جنگو جدال بود ، دیگر چاره آبی جز فرار نداشتم
شیر را سر کشیدم و مار میشم زد و من خانه شماره ۸۶ به خانه شماره ۱۲ سقوط کردم....
دم دمای عصر بود که از دور دست سایه حیوانتمو دیدم که خسته و داغون بسمت خانه میومدم خیلی کنجکاو شدم ببینم کدوم حیونم بوده از پس اون همه درنده بر بیاد ..
همان سایه ا از پشت گوسفندانم بسمتم آمد ...
بله ، اشک تو چشمام جمع شد..اون خرم بود که چند سال پیش رهایش کرده بودم که غذای حیوانات وحشی بشه ، از خجالت سرمو پایین انداختم
همونجا بود که فهمیدم خرها چقدر انسانهای نجیبی هستند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
چاقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
کفتار از همه بد تره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
هیچی مث کفتار نیست ..البته گیر هرکدوم بیوفتی وحشتناک ...ولی کفتار زنده زنده میخوره ..ولی شنیدم جگوارهم بدجور استخوانو خورد میکنه مرگ بدتری داره تا بقیه . گرگم هم دوماه پیش تو یکی از روستاهای اطرافمون توی مازندران ی خانم داشت سبزی میکاشت گرفتنش نصف بدنشو خوردن ....ی کلیپ دیدم تو یکی از کشورهای امریکایی سگ بولداگ دست یکیو قط کرده بود همشون درداورن ....ولی گرگ وکفتار از همه بدرتن
Iran (Islamic Republic of)
یه اسمی دارم
۱۱:۲۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
اگه ما باهاشون کاری نداشته باشیم، اوناهم ندارن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۳۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
لطفا طبیبعت هراسی نکنید هیچ حیوانی خطرناک تر از انسان نیست که با یک ماشه هزاران حیوان و انسان رو به خاک و خون می کشد. طبیعت دوست ما انسان ها است و حتی همین حیوانات وحشی وقتی محبت از انسان ها ببینند یا حداقل دشمنی نبینند هیچ خطری ندارند. اما انسان ها گاهی برای تفریح جان این حیوانات رو می گیرند و گاهی....
Iran (Islamic Republic of)
جنگجو
۱۰:۱۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
من وقتی میرم طبیعت با آر پی جی و کلاشینکف میرم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۱۶ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
بابا شغال زیاد زیادش بتونه شاخ بشه یه مرغ رو شکار می کنه مال این حرفا نیست که به یه انسان حمله کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد عرفان
۲۳:۴۷ ۲۷ تير ۱۴۰۰
ترجیح میدم توسط اژدهای خونخار وحشی کشنده ی خطرناک کشته بشم اما توسط انسان کشته نشن حیوونا ظرف یک میلیونوم ثانیه همو میکشن اما آدما همو ذجر کش میکنن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۰۵ ۰۸ تير ۱۴۰۰
شیر خطرناک تر است
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۳:۴۹ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
پس راسو چی؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۳:۱۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
انسان از همه خطرناک تره
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۳:۰۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
با سلام با تشکر از ایده و نظرات عالی دوستان ولی بنظر این حقیر هیچ حیوانی درنده تر و خطرناک تر از خود انسان در طبیعت نبوده و نخواهد بود چرا که همه رفتارها دیگر حیوانات بر اساس غریزه بود و هیچ کاری را بر اساس عقل انجام نمیدهم ولی انسان از قدرت فوق العاده نیروی عقلی برخوردار بوده که با ابتکار و خلاقیت قادر به ویرانی تمام کائنات هستند همانطور که شاهد بودیم هیچ حیوانی به اندازه انسان در تخریب طبیعت و نظام خلقت دستبرد نزدند و نخواهند زد .حیوان دوپایی که قادر به هر کاری هستند . انسان هست و بس . از خودمان بترسیم و بهراسبم
Iran (Islamic Republic of)
گ
۰۳:۱۹ ۲۵ دی ۱۳۹۹
خدارحم کنه به هرکسی درحمله ی این حیوانات قرارگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
زوباه
۲۱:۱۷ ۱۹ دی ۱۳۹۹
حیوانات خطرناک: گرگ،کوسه،ببر،شیر،روباه،شغال،کفتار،گربه وحشی،شیرکوهی،پلنگ،یوزپلنگ،سگ وحشی،گرگ یال دار،وشق،سیاه گوش،گربه وحشی،تمساح،کروکودیل،خرس،گراز،جگوار،جگواروندی،گرگی وحشی،اسب آبی،فیل،کرگدن و گاومیش(بوفالو)
Iran (Islamic Republic of)
روباه
۲۰:۰۳ ۱۸ دی ۱۳۹۹
بهتر است این را بدانید که در واقع ما هستیم که وارد قلمرو حیوانات می شویم و آن ها مجبورند به «ما» حمله کنند
Iran (Islamic Republic of)
روباه
۱۹:۵۱ ۱۸ دی ۱۳۹۹
همه ی این حیوانات خطرناکن
اما خدا نکنه این حیوونای منقرض شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
هیچ چیز بدتر از گرگ نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
مشتی
کفتار ایرانی از آدم میترسه
من چند شب پیش دنبال صدای یکیشون رفتم تا متوجه من شد فرار کرد(من در روستا زندگی میکنم) شغال هم که مثل گربه هس همین دیروز تو کوه دو تاشون رو تعقیت کردم محل تقریبی لونشون روهم پیدا کردم پس تنها ممکنه کفتار برای بچه ها وپلنگ باید مواظب باشید چون از پشت حمله میکنه ومهم تر ازهمه گرگ و گرگاس
Iran (Islamic Republic of)
Hkjgffgghhhjj
۱۷:۲۱ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
می دونستم که کفتار و اسب آبی اینجا هستن چون اینا آرواره های خیلی خیلی قویهی دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
اتفاقا اسب آبی اینجا نیست تو آفریقاست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۱۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
کفتار از همه بد تر هست
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۸:۵۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
تمام این حیوانات خیلی زود انسان رو میکشند ولی باید فقط از حیواناتی ک زجر کشت میکنن ترسید مثل این کفارها یا سگ های وحشی افریقا ک زنده زنده تیکه تیکت میکنن و دل و رودتو میکشن بیرون وگرنه حیوانات درنده مثل شیر و اونایی ک سریع گلوتو میگیرن و میکشنت خیلی بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
پس ببر وحشی چی بدترین حیوان کشنده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
اصلا باور این حرف خیلی سخته اگه یه کم بیشتر پرس جو کنین می فهمیم کفتار حتی به ادم حمله نمیکنه دیگه چه برسه به اینکه آدمو بخوره شاید شما دارین براساس ظاهرش قضاوت میکنین یعنی هرچیزی که ترسناک و زشت بود خطرناک هم هست‌؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
کفتار اگه غذا براش کم باشه یا مریض باشه یا پیر باشهحمله می کنه به انسان،مثل بقیه ی حیوانات خطرناک،حیوانات خطرناک اگه غذاشون زیادباشه پیر نباشن و مریض نباشن یا کاری با انسان ندارن یا از دستش فرار می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۳ تير ۱۳۹۹
پس ببر کو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
آیا تمساح میتواند فیل را بخورد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۱ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
نه به هیچ وجه
Iran (Islamic Republic of)
مهرنوشا هستم
۰۰:۴۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی الی
Iran (Islamic Republic of)
رصا نقی زاده
۲۱:۲۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
یک روز در شهرستانمان سر گرم بازی بودم که ناگهان صدای عجیبی امد رفتم ودیدم یک بوفالو به من خیره شده من از ترسم پا به فرار گداشتم بوفالو خیلی بزرگ بود او هم دنبال من افتاد تا کنار خانه یمان رفتم ودیدم او هم امده سگ هایم رفتند دنبال بوفالو و بوفالو را کشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
خواب دیدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
آدمبایدشجاعباشد
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۰:۳۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
من زمستان هشتادو چهار شب ساعت دو الی سه شب اطراف بروجرد مورد حمله سه قلاده گرگ قرار گرفتم.اول لطف خدا بعد زرنگی خودم بود که تکه و پاره نشدم
Iran (Islamic Republic of)
ستایش
۲۰:۰۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
من یک عروس هلندی دارم یعنی بیماری دارد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۶ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
من ترجیه میدم تو طبیعت نرم که به این حیوانات برخورد نکنم،اگه بدونم جایی میرم که همچین حیوانهایی اونجا هستن باید با یک سلاح تمام اتوماتیک جنگی برم اگه فرصت پیدا کنم استفاده کنم.
Spain
ناشناس
۰۱:۴۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
سپاسگرازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۰۷ دی ۱۳۹۸
اسب آبی و کرگدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
شیر قوی ترین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
کوسه ی سفید غول پیکر خطرناک ترین هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
عاليه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
بنظرم خرس از همه خطرناک تره
Iran (Islamic Republic of)
حمد
۰۱:۲۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
هیچکدام اندازه سیگار کشنده نیستند
هفت نسل بعد راهم آلوده میکند
Canada
رضابانکی
۱۱:۲۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
منطقه ای ازفارس فقط وفقط خدانصیبتون نکنه کفتارها کفتارها واقعا باخود اسلحه داشته باشید اسلحه اسلحه
Germany
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
مار کبرا از همه وحشت ناک تر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
واقعان که حیوانات جالب بود ها خیلی عالی بود سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۲ ۳۰ تير ۱۳۹۸
انسان خودش یک حیوان می باشد یعنی حیوانات نمی گویند این انسان است از اسمان نازل شده انسان را در ردیف نخستی ها که در سبد غذایی برخی حیوانات خصوصا گربه سانان بزرگ وبرخی حیوانات مانند خرس که بسیار با ولع انسان را می خورد واقعا وحشتناک است دوستداران این حیوانات در طبیعت باید کمی احتیاط نمایند بهرحال عجیب ترین چیزی که بشر می بیند دوستی انسانها با این حیوانات وحش است که از انواع حماقت ترین کارهای بشر است وهر لحظه امکان دارد طرف را پاره یا زخمی یا بخورند چون انسان را اینها موجودی مانند میمون وحیوان می بینند ومهم اینکه اینها عقل ندارند چیزی که انسان در تکاملش به ان دست پیدا نموده.
Netherlands
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۸ تير ۱۳۹۸
با تشکر مطلب جالبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
فیل که بد تره وقتی لهت کنه چیزی ازت نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
به نظر من مار
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۴۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
کفتار وحشتناک تره
Iran (Islamic Republic of)
Maryam malakan
۱۲:۱۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
عالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا سلیمانی
۱۱:۵۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
با سلام
فقط باید سعی کرد به قلمرو شان نزدیک نشی اگر هم وارد شدید فقط به خدا بسپارید خودتان را
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا سلیمانی
۱۱:۵۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
با سلام
فقط باید سعی کرد به قلمرو شان نزدیک نشی اگر هم وارد شدید فقط به خدا بسپارید خودتان را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
خدا رحم کنه امیدوارم کسی گرفتار این حیوانات نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
از همه بدتر کروکودیل هس
Iran (Islamic Republic of)
للللللللللل
۱۶:۳۳ ۲۵ دی ۱۳۹۷
توخوبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
عزرائیل با چه روشایی جون میگیره خدا به دور کنه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۰:۳۹ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
كفتار از همه بدتره.يه كليپ ديده ام ،هر وقت يادش ميفتم،دردم مياد! زجر كش ميكنه شكارشو.در مورد شير هم اگه قبل از حمله، آدم سه تا سكته را يكجا نزنه و قبض روح نشه،بعد از خوردن دست شير به بدن انسان بخاطر ضربي كه داره احتمالا آدم با چنان شدتي ميخوره زمين كه ضربه مغزي ميشه. ديگه فكر نكنم كار به گاز گرفتن گردن و ... بكشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۹ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
سلام ممنون خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
خدا رحم کنه امیدوارم کسی گرفتار این حیوانات نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
کوسه خطرناک تر از همه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
مار و افعی خیلی خطرناک هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
من جز عقرب ازهیچ موجودی هراس ندارم آنهم بخاطر دیده نشدن شان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
من جز عقرب از هیچ موجودی هراس ندارم آنهم بخاطر دیده نشدن شان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
من از حیوانات میترسم
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی
۱۹:۴۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
شیر فکر کنم خطرناک و و حشتناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
کرکدن بدترین حیوان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
وای در کل من از حیوانات میترسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
وای در کل من از حیوانات میترسم
Germany
محمد
۱۸:۵۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
سلام
شیر فکر کنم
متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
وای کلا من از حیوانات میترسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
کفتار خطرناک تره
Iran (Islamic Republic of)
سید عباس
۱۸:۴۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
موقع حمله حیوان نباید پشت به او حرکت کرد.چون حیوانات درنده از پشت حمله میکنن.انشاله تجربه نکنید.
Germany
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
واقعا خیلی وحشتناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
گزارش جالبی بود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
پس ببر چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
خدا رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
یلدا
۱۷:۵۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
پ خرس کو.!؟ تو فیلم خرس، ی آدم بوسیله خرس خورده میشه. وحشتناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
دوستان این حیوانات نام برده شده مرگ دردناک دارند ولی مار در کسری از ثانیه زهرش میکشه طرف را
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۷:۴۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
همه اینا خطرناکن درست ولی انسان بااینا کمتر مواجه میشه ...اما گرگ
گرگ واقعا خطرناکه ما جایی زندگی میکنیم که در زمستون وقتی هوا کامل مه میشه شبا تو کوچه و خیابونا گرگ دیده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
عالی بود
Germany
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
مرگ بر شیر........شیر پاکتیا رو میگم خیلی بی مزه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
خیلی وحشتناکه اگه آدم در شرایطی قرار بگیره که هیچ راه فراری نداشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
خدا رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
برای کشور ما وجود سگهای خانگی بیمار در جامعه خطرناکتر از هر حیوانی است. کلینیک های سگ که داخل هر خانه ای مجوز دامپزشکی گرفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
گرررررگ خطرش تو ایران بیش از همست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
گرررررگ خطرش تو ایران بیش از همست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
صهیونیستها و تروریستهای تکفیری رو جا انداختین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
خرس کووو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
خرس کووو؟
France
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
همه حیوانات بدترین مرگها را برای انسان رقم می زنند وقتی در حیات وحش باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
عقرب از همه ی اینها خطرناک تر است.
United States of America
هدی
۱۵:۰۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
خیلی خوب بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
سنگ،فوت،مایل،اینچ اینا چه معنی میدن وقتی ما از اول مدرسه همش در خصوص واحدهای متریک مطالعه کردیم
Iran (Islamic Republic of)
فروزان
۱۴:۵۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
مطلب بسيار جالبي بود ولي كاش واحدها را تبديل به سيستم SI خودمان مي كرديد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
بیکاری، تورم، اجاره نشینی، مجرد بودن، قسط وام و غیره...
Afghanistan
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
الان خیلی از افراد این حیوانات را به عنوان حیوان خانگی نگهداری میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
همه حیوانان خطرناک هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
عقرب از همه خطرناکتر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
واحد وزن، سنگ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
خیلی وحشتناک بود
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۱۳:۲۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
مار یادتون رفت
۱۲