یک مصدوم بر اثر انفجار واحد مسکونی

سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان گفت: بر اثر نشت گاز و انفجار در واحد مسکونی یک نفر دچارسوختگی شدید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی خلجی  اظهار داشت: صبح امروز طی تماس با سامانه 125 مبنی بر انفجار گاز در یک واحد مسکونی واقع در خیابان امام حسن مجتبی(ع) بلافاصله اکیپ عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: انفجار گاز در واحد مسکونی به علت نشت گاز شهری اتفاق افتاده است که در این حادثه جوان ساکن در واحد مسکونی دچار سوختگی شدید شده است.

سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان گفت: در این حادثه اورژانس 115، پلیس 110 و حوادث گاز گلپایگان همکاری لازم را انجام دادند.

وی تأکید کرد: شهروندان با توجه به سردی هوای زمستانه در استفاده از وسایل گازی سالم بودن دودکش بخاری و یا شیلنگ گاز را بررسی و یا در صورت بوی ناشی از گاز مراتب را به حوادث گاز اطلاع دهند تا از انفجار و حریق در ساختمان جلوگیری شود.

ناصر توانایی همچنین در این خصوص، اظهار داشت: امروز صبح طی تماسی مبنی بر انفجار گاز در یک منزل مسکونی بلافاصله یک واحد اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

مسؤول فوریت‌های پزشکی 115 گلپایگان با بیان اینکه مصدوم جوانی 29 ساله که بر اثر حریق حدود 90 درصد دچار سوختگی در سطح بدن شده است، گفت: مصدوم حادثه توسط اورژانس شماره یک به بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان منتقل شده است.

 

انتهای پیام/م

 

انفجار واحد مسکونی بر اثر نشت گاز یک مصدوم بر جای گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.