قائم مقام دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان:

حقه آمریکا برای جایگزینی نیروی به جای داعش، عنوان کردن قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی است

قائم مقام دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت:مسئله قدس و عنوان کردن آن به پایتختی رژیم صهیونیستی زهر آخر آمریکا در جایگزینی نیرویی به جای داعش است.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بیژن یزدانی، قائم مقام دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت:دست استکبار جهانی در ناامن کردن و ایجاد تشنج در منطقه کماکان دیده می‌شود.

وی افزود:آمریکا از بدو تأسیس همواره سیاستش مبنی بر دخالت در امور داخلی سایر کشورها بوده است،چنانکه چهره سیاه امپریالیسم صفتی جدا نشدنی از شیطان اکبر است.

قائم مقام دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت:مسئله قدس و عنوان کردن آن به پایتختی رژیم صهیونیستی زهر آخر آمریکا در جایگزینی نیرویی به جای داعش است.

وی افزود: داعش که آرزوهای آمریکا در منطقه را عملی نکرد، لذا امید دوم آنان حمایت از رژیم جعلی و غیر قانونی صهیونیستی است اما مسئله قدس مسئله‌ای شخصی و محلی نیست که جامعه جهانی نسبت به آن بی‌تفاوت بماندبلکه مسئله‌ای فرا منطقه‌ای و جهانی است.

یزدانی گفت: در قرن 21میلادی رژیم صهیونیستی با اوج قاصبی و خود خواندگی اقدام به گسترش شهرک سازی‌های خود و معرفی کردن قدس به عنوان پایتخت است در حالی که قانونا و حقا کشوری به نام اسرائیل وجود ندارد که بتواند پایتختی داشته باشد بلکه رژیمی کودک کش است که جز شکست در منطقه چیزی عایدش نشده است.

وی خاطرنشان کرد: روحیه استکبار ستیزی و ضد امپریالیستی نمی‌تواند نسبت به این اقدام خبیث بی‌تفاوت بماند و انزجار آنرا در نماز جمعه اخیر دیدیم و انشالله این رژیم کودک کش بنا به فرموده مقام معظم رهبری ان شاالله تا نبودی 23سال فاصله دارد.

انتهای پیام/د

عنوان کردن قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی نقشه آمریکا  است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.