اجرای نمایش " چارقد گلدار گلدونه خانم " در جشنواره تئاتر کودک رضوی

در دومین روز از یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی نمایش " چارقد گلدار گلدونه خانم " به روی صحنه رفت .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ، در دومین روز از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی نمایش " چارقد گلدار گلدونه خانم " به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی مجید بشکال از بندرعباس در تماشاخانه آفتاب به روی صحنه رفت .

نمایش " قدمگاه " به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی محبوبه پاداش و مهدی سیم ریز از مشهد نیز دومین نمایش بود که در فرهنگسرای طوبی به اجرا درآمد.

در عصر دومین روز از جشنواره نیز نمایش " نامه پروانه ای " به نویسندگی سید جواد رحیم زاده و کارگردانی مهناز آقایی و نمایش " گلفروشی خاندان صابر " به نویسندگی و کارگردانی مصیب داوری به ترتیب در تماشاخانه آفتاب و فرهنگسرای طوبی به روی صحنه  رفت.

یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از 19 تا 22 آذر ماه در تماشاخانه آفتاب و فرهنگسرای طوبی و همچنین بخش خیابانی نیز به صورت همزمان با هفت گروه در شهرستان میناب در حال اجرا است.

انتهای پیام/ف

 نمایش های یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار