مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان مهران گفت:پژوهشگران برتر شهرستان مهران به مناسبت هفته پژوهش در آیینی تجلیل شدند.

پژوهشگران برتر شهرستان مهران تجلیل شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛احمد سلیمانی ضمن قدردانی از پژوشگران نمونه این شهرستان به افزایش سطح علمی جامعه و توجه ویژه به بحث پژوهش در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود:همه ساله هفته ای به این مناسبت برگزار می شود و باید بستری فراهم شود که کسانی که دوست دارند در بخش پژوهش فعالیت کنند این امکان را داشته باشند.

وی اضافه کرد: امروزه پژوهش به عنوان یک اصل و ضرورت در نظام کشورهای در حال توسعه و پیشرفته مطرح است ومهم ترین نتیجه و دستاوردی که پژوهش داشته ارتباط با عوامل و سیاست های اجرایی و عملیاتی بوده که در دولت ها اجرا شده است.

حیاتی پژوهشگر نمونه شهرستان مهران نیز در این مراسم عنوان کرد: در دنیای امروز، دانایی یکی از محور‌ها و شاخص‌های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه به شمار می‌رود، سنجش سطح علوم و آگاهی به میزان تولید و مصرف اطلاعات و گسترش تجربیات و دانسته ها به دسترسی سریع و آسان به منابع علمی موثق وابسته است. دانسته‌های ما یا با مطالعه منابع اطلاعاتی موجود و یا بنا به پژوهش‌هایی که خود انجام می‌دهیم، به دست می‌آید.

وی با بیان اینکه نوع و سطح فعالیت‌های پژوهشی یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت محسوب می‌شود ادامه داد:موفقیت در تمام فعالیت‌های مربوط به توسعه صنایع، کشاورزی، خدمات و... به گونه‌ای به گسترش فعالیت‌های پژوهشی بستگی دارد.

در این برنامه‌‏ از تلاش دو پژوهشگر شهرستان مهدی حیاتی و ناصر علیمرادی قدردانی شد.

انتهای پیام/ د

تجلیل از پژوهشگران برتر مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.