10 درصد کارکنان آموزش و پرورش استان کرمان در گروه ایثار گران هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 10 درصد کارکنان آموزش و پرورش استان کرمان در گروه ایثار گران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمد محسن بیگی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان که با حضور مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش برگزار شد بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار شهادت در مدارس تاکید کرد.
وی اظهار کرد: جهت گیری تمامی برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش استان کرمان به سمت ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس است.
محسن بیگی تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی استان با آموزش و پرورش تعامل و همکاری خوب و موثری دارند و هم صدایی در مدارس استان به منظور پشتیبانی از دانش آموزان ایجاد شده است.
وی توانمند سازی فرزندان شهدا را فلسفه اصلی راه اندازی مدارس شاهد دانست و بر ارتقای کیفیت سطح فعالیت های آموزشی و پرورشی در این مدارس تاکید کرد.
محسن بیگی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان کرمان هزار و 319 شهید دانش آموز و 232 شهید فرهنگی را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش استان در چهار سال اخیر بوده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری 500 یادواره شهدا در سطح مدارس استان خبر داد و افزود: یادواره شهدای دانش آموز استان نیز همزمان با سالروز شهید حسین فهمیده در شهرستان زرند برگزار شد.
انتهای پیام/ی

وجود 232فرهنگی شهید در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار