لغو پرواز‌های بریتیش ایرویز و سرگردانی ۱۰۰ هزار مسافر

در پی لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز هزاران مسافر سرگردان شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، صدها پرواز شرکت هواپیمایی «بریتیش ایرویز» از فرودگاه هیترو لندن به دلیل شرایط بد آب و هوایی لغو شد. این امر سرگردانی هزاران مسافر را در پی داشت.

تمامی پروازهای داخلی از مبدا این فرودگاه به ادینبرگ، منچستر و نیوکاسل لغو شد. بسیاری از مقاصد اروپایی از جمله رم، برلین و دوبلین نیز مشمول لغو پروازها شدند. بسیاری از پروازهای طولانی به مقاصد نیویورک، توکیو، پکن، ریو و بمبئی نیز لغو شدند. مسافران بسیاری در ترمینال 5 فرودگاه هیترو به علت لغو یا تاخیر طولانی پروازها خسته و سرگردان شدند.

بسیاری از مسافرانی که موفق به پرواز شده بودند نیز با تاخیرهای 24 ساعته مواجه شدند. همچنین پروازهای بریتیش ایرویز به مقاصدی نظیر آمستردام، بروکسل و نیس با تاخیرهای چند ساعته مواجه شد.

سخنگوی بریتیش ایرویز در این خصوص اظهار کرد: «ما از سرگردانی مسافران و تداوم اختلال در پروازهای بریتیش ایرویز از فرودگاه هیترو به دلیل شرایط بد آب و هوایی بسیار متاسفیم. ما درک می کنیم لغو پروازها و سرگردانی در فرودگاه چقدر دشوار است و حاضریم بهای بلیت پروازهای لغو شده را بازپرداخت کنیم.»

 انتهای پیام/

 

پروازهای شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز لغو شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار