فعال شدن ۴ ستاد بازسازی استان مرکزی در کرمانشاه

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی فعال شدن ۴ ستاد بازسازی استان مرکزی در کرمانشاه خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  طاق‌بستانی معاون نوسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در نشست امروز اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران  استان مرکزی گفت: منطقه دشت ذهاب که برای فعالیت عمرانی برعهده این استان   قرار گرفته شامل ۳۹ روستا است که ۳ ستاد فرعی در مرکز ۳ دهستان فعال شده و یک ستاد مرکزی هم در سرپل‌ذهاب فعال شده است.

طاق‌بستانی افزود: بعد از ارزیابی اولیه عملیات آواربرداری سریعا شروع شد و ۲۶ لودر، چهار بیل مکانیکی و ۶۹ کامیون الان در منطقه مشغول هستند.

 وی با بیان اینکه روزانه  30 تا 40 واحد برای بازسازی آوار برداری می شود  اضافه کرد :  614 واحد تا امروز آواربرداری شده است .

در نشست امروز اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی در خصوص اقدامات و هماهنگی‌های لازم در نحوه پشتیبانی از بازسازی مناطق زلزله زده در کرمانشاه و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری آنفولوآنزای فوق حاد پرندگان در استان بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه ابتدا هر یک از دستگاه‌ها گزارشی از میزان و روند ارسال کمک‌ها به مناطق زلزله زده استان ارائه و سپس به بیان اقدامات خود برای بازسازی مناطقی که به استان محول شده پرداختند.

در زلزله‌ای که 21 آبان‌ماه در  منطقه کرمانشاه به وقوع پیوست   30 هزار واحد آسیب دید .


انتهای پیام / ج 


فعالیت استان مرکزی برای بازسازی در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.