محکومیت مظنون حمله منهتن نیویورک به اقدام تروریستی

مظنون ۲۷ ساله حمله منهتن به انجام اقدامات تروریستی محکوم شد.

محکومیت مظنون حمله نیویورک به انجام اقدام تروریستیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، پلیس نیویورک با انتشار بیانیه ای اعلام کرد جوان 27 ساله بنگلادشی که مظنون بمب گذاری در منهتن نیویورک بود به انجام اقدامات تروریستی، حمایت از تروریسم و مالکیت یک سلاح جنایی غیرمجاز محکوم شد.

شهردار نیویورک در کنفرانس خبری مشترک با نمایندگان پلیس و فرماندار این شهر اظهار کرد گمان می رود این جوان 27 ساله به تنهایی اقدام به انجام این حمله تروریستی کرده است؛ با این حال، تحقیقات بیشتر در این خصوص در حال انجام است.

فرماندار نیویورک نیز در این خصوص اظهار کرد عامل این حمله احتمالا تحت تاثیر یک گروه تروریستی از جمله داعش قرار داشته است. وی افزود تهدیدی در خصوص احتمال وقوع یک حمله تروریستی دیگر در نیویورک وجود ندارد؛ با این حال پلیس حضور خود را در نقاط مهم شهر افزایش خواهد داد.

این جوان 27 ساله بنگلادشی، که پیش از این نیز 7 سال در آمریکا زندگی کرده است، از سوی پلیس نیویورک به انجام اقدام تروریستی، حمل سلاح جنایی غیرمجاز و ایجاد تهدیدات تروریستی محکوم شده است.

عامل حمله منهتن به دلیل جراحات وارده به شدت زخمی شد و افراد دیگری نیز که در صحنه حادثه حضور داشتند، در نتیجه این حمله دچار جراحات سطحی شدند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار