تابلوهای گردشگری مشگین شهر ساماندهی می شوند

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر از ساماندهی تابلوهای گردشگری مشگین شهر با مشارکت شهرداری این شهر خبر داد.

تابلوهای گردشگری مشگین شهر ساماندهی می شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محرم جعفری رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر با اعلام این خبر تصریح کرد: متاسفانه تابلوهای موجود گردشگری در برخی مواقع موجب سردرگمی مسافران می شود.

وی تاکید کرد: در جلسه کمیسیون گردشگری شهرداری مشگین شهر مقرر شد تابلو ها به ویژه تابلوهای مربوط به مراکز گردشگری ساماندهی و اصلاح شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر ادامه داد: علاوه بر این مقرر شده شهرداری مشگین شهر از محل اعتبارات بازآفرینی شهری به مبلغ یک میلیارد تومان نسبت به احیا و مرمت کهنه قلعه اثر تاریخی این شهر اقدام کند.

جعفری یکی دیگر از تصمیمات مصوب کمیسیون گردشگری شهرداری مشگین شهر را حمایت از سرمایه گذاران عنوان و اضافه کرد: در محدوده شهر زمین به صورت مشارکتی یا استیجاری به سرمایه گذاران واگذار می شود.

وی متذکر شد: این اقدام حمایتی با هدف ایجاد مجموعه های گردشگری از جمله هتل، کمپ گردشگری، سفره خانه سنتی و سایر زیرساخت های رفاهی و تفریحی در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر، این شهرستان یکی از قطب های گردشگری استان اردبیل است که آثار تاریخی متعددی در گستره آن شناسایی شده و نیازمند معرفی است.

انتهای پیام/ح

ساماندهی تابلوهای گردشگری در مشگین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار