مهاجم سوئدی منچستر یونایتد همچنان از پپ گواردیولا سرمربی سابق تیمش ناراحت است و هر چند وقت یکبار خاطرات تلخش در بارسلونا را مرور می‌کند.

اظهارات توهین آمیز زوبرمن به گواردیولابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زلاتان ابراهیموویچ بازیکن ۳۶ ساله سوئدی در خصوص گواردیولا و باشگاه بارسلونا گفت: در نیم فصل اولی که در بارسلونا بودم، گلزنی کردم و برنده 2 سوپرجام شدیم در آن زمان همه چیز ایده آل بود، اما یکدفعه سیستم بازی تغییر کرد که به نفع من نبود.

مسئولان باشگاه بارسا به من پیشنهاد دادند که با پپ گواردیولا سرمربی تیم صحبت کنم.من به پپ گفتم که او بخاطر مسی بقیه بازیکنان را قربانی می‌کند و او در جواب گفت: کاملا درکت می‌کنم. پس از آن من بازیکن ذخیره شدم. این نیمکت نشینی تا مدت‌ها ادامه داشت، و من فکر کردم مشکل من با پپ حل شد!

وی در ادامه گفت:پس از آن پپ هرگز با من حرف نزد و حتی به من نگاه هم نمی‌کرد. وارد اتاق که می‌شدم او از اتاق بیرون می‌رفت. آن زمان بود که متوجه شدم مشکل ما فوتبالی نیست بلکه شخصی است. پپ خودش این مشکل را بوجود آورد. اوایل به من می‌گفت که بازیکنان بارسلونا نباید با پورشه و فراری به تمرینات بیایند و بار‌ها من را به این دلیل مجازات می‌کرد. از نظر من گواردیولا بهترین مربی در زندگی حرفه‌ای ام نیست بلکه او بدون شک رفتارش بچه گانه‌ترین رفتار بعنوان یک مربی است که تا به حال دیده ام.

انتهای پیام/

توهین زلاتان به سرمربی تیم منچسترسیتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار