توصيه های پلیس هرمزگان برای پيشگيری از كيف قاپی

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با هدف پیشگیری از کیف قاپی توصیه های لازم را به شهروندان ارائه کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرهنگ عبدالمجید کرمی رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با هدف پیشگیری از کیف قاپی توصیه های لازم را به شهروندان ارائه کرد.

وی گفت:یکی از روش های متداول مجرمان در سرقت ها کیف قاپی است و از آنجا که در بسیاری از موارد حمل پول، طلا و اشیاء ارزشمند توسط کیف صورت می گیرد، سارقان به ارتکاب جرم کیف قاپی ترغیب می شوند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان افزود: معمولاً كيف قاپ ها در اطراف بانك ها، دفترخانه ها ، بنگاه ها، مراكز خريد و نقاط خلوت كمين می كنند، که می طلبد هنگام دريافت و حمل پول در چنين اماكنی مراقبت بيشتری از كيف خود داشته باشیم.

سرهنگ عبدالمجید کرمی با هدف پیشگیری و جلو گیری از وقوع جرم کیف قاپی ، به عموم شهروندان توصیه نمود: هرگز وجوه نقد و اشياء گران قيمت خود را با كيسه های نايلونی روشن يا ساك حمل نکنند،از حمل كيف در مواقع غير ضروري پرهیز نمایند، هنگام دريافت پول از بانــك حركات اطرافيان خود به ويژه راكبين موتورسيكلت ها را در داخل و خارج بانك ، دقيقاً زير نظر داشته باشند، به هيچ وجه محتويات داخل كيف خود را در معرض ديد افرادناشناس قرار ندهند، كيف خود را با دستی كه مجاور ديوار يا جوی آب است حمل کرده واز حركت در سطح خيابان خودداری کنند.

وی همچنین از عموم مردم فهیم استان خواست، چنانچه به دلایلی مجبور به حمل پول نقد با كيف هستند حتماً از كيفی استفاده کنند كه دارای دسته محكمی باشد، به هنگام قراردادن وسائل خود در صندوق عقب خودرو يا برداشتن آن، از گذاشتن كيف خود بر روی زمين پرهیز و از آويزان نمودن كيف خود به پشت صندلی در رستوران ها و سایر مکان هاخودداری کنند.

انتهای پیام/ف

ترفندهایی برای پیشگیری از كيف قاپی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.