لزوم تقویت امور فرهنگی و اجتماعی بانوان در جامعه

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت گفت: تربیت جامعه در اختیار بانوان است و باید در تقویت فرهنگی و اجتماعی این قشر تلاش بیشتری انجام شود.

لزوم تقویت امور فرهنگی و اجتماعی بانوان در جامعهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،نادر ملایی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان جیرفت در نشست کمیته امور بانوان با اشاره به نقش بانوان در شکل گیری و تحکیم بنیان خانواده گفت: فرهنگ سازی در این راستا باید در اولویت برنامه های کمیته بانوان این شهرستان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تحکیم بنیان خانواده از اولویت برنامه های کمیته بانوان جیرفت است افزود: افزایش سطح آگاهی ها و در نتیجه سلامت روحی بانوان در جامعه تاثیر مستقیم دارد.

ملایی تصریح کرد: ارتقای سطح آگاهی های عمومی و آموزش مناسب اجتماعی موجب کاهش زمینه های بروز آسیب های اجتماعی می شود و از به بروز مشکلات فرهنگی پیشگیری می کند.

نادر ملایی گفت: بانوان همواره نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی داشته و با استفاده از ظرفیت های موجود این قشر بزرگ جامعه بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه مرتفع می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت اظهار کرد: تربیت جامعه در اختیار بانوان است و به همین منظور باید در تقویت فرهنگی و اجتماعی این قشر جامعه تلاش بیشتری انجام شود.


انتهای پیام/س

 

تربیت جامعه در اختیار بانوان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار