فرمانده نیروی انتظامی:

اجرایی کردن طرح انسداد مرزهای کشور در دست پیگیری است

فرمانده ناجا گفت: اجرایی کردن طرح انسداد مرزهای کشور چندین سال است که مطرح شده و در دست پیگیری است و انتظار می رود دولت اعتبار مورد نیاز آن را تامین کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران،ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرزهای شهر مریوان در استان کردستان اظهار داشت: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح کشور موافق اجرایی کردن طرح انسداد مرزهاست و این مطالبه از سال های گذشته نیز وجود داشته است.

وی ادامه داد: اجرایی کردن طرح انسداد مرزهای کشور چندین سال است که مطرح شده و در دست پیگیری است و انتظار می رود که دولت در این راستا اعتبار مورد نیاز برای اجرایی کردن آن را تامین کند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی در راستای مشارکت در اجرایی کردن طرح انسداد مرزها، گفت: این یک کار جمعی است و ما به سهم خود آمادگی داریم تا در این زمینه همراهی داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به وضعیت امنیت در مرزهای کشور به ویژه استان کردستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سایه تعامل و همکاری ایجاد شده وضعیت امنیت در مرزهای کشور هم خوب است.

وی با اشاره به تحرکات گروهک های ضد انقلاب در بعضی از مناطق مرزی کشور از جمله کردستان، یادآور شد: خوشبختانه در سایه  هماهنگی بین نیروهای نظامی و انتظامی اگر تحرکاتی از سوی گروهک های معاند صورت گرفته باشد به سرعت خنثی می شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.