پورعلی فرد: محرومیت فردی که عکس ورزشکاران را منتشر کرده،مشخص شد

رئیس فدراسیون بدنسازی گفت:کمیته انضباطی بررسی های لازم را در رابطه با فرد متخلف انجام داده و به زودی محرومیت این فرد به او ابلاغ می شود.

ناصر پور علی فرد در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تا پایان سال جاری اظهار داشت:روز گذشته هیئت رئیسه فدراسیون بدنسازی برای برگزاری رقابت های دفه فجر تشکیل داشت.قرار است پس از تائید مصوبات هیئت رئیسه از سوی هیئت های استانی این برنامه ها را اعلام کنیم.طبق تقویم ورزشی فدراسیون مسابقات به صورت داخلی برگزار می شود.

او درباره حضورش در انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود:در انتخابات شرکت می کنم ضمن اینکه دبیر فدراسیون اسامی افرادی که قصد حضور در انتخابات را دارند به وزارت ورزش و جوانان تحویل داد.در نهایت پس از تائید صلاحیت افراد داوطلب تاریخ انتخابات ریاست فدراسیون بدنسازی مشخص می شود.اکنون نمی توان درباره فرآیند انتخابات اظهار نظر کنم چرا که اول از همه باید نظر دستگاه های نظارتی اعلام شود.

رئیس فدراسیون بدنسازی درباره احتمال حضورش در انتخابات کنفدراسیون فدراسیون بدنسازی آسیا گفت: اگر در انتخابات فدراسیون پرورش اندام ایران رای بیاورم در انتخابات کنفدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آسیا که در مغولستان برگزار می شود شرکت می کنم.

پور علی فرد درباره برخورد فدراسیون با ورزشی که عکس ملی پوشان کشورمان را در فرودگاه بنیدورم اسپانیا منتشر کرده بود،پاسخ داد:کمیته انضباطی بررسی های لازم را در این رابطه انجام داده است و به زودی محرومیت این فرد به او ابلاغ می شود.در مجموع نمی توانم به طور دقیق درباره میزان محرومیت او اظهار نظر کنم زیرا ابتدا باید نظر نهایی کمیته انضباطی در این باره اعلام شود.

عملکرد ورزشکاران در سال 96رضایت بخش بود

رئیس فدراسیون بدنسازی درباره ارزیابی اش از عملکرد این فدراسیون در سال 96 تصریح کرد:ورزشکاران ما عملکرد خوبی در سال 96 داشتند و قطعا این روند در سال آینده هم ادامه خواهد داشت.پاداش قهرمانان ما هم طبق مصوبات وزارت ورزش پرداخت می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار