سرهنگ حسنوند خبر داد

دستگیری مالخر مسن گوشی های مسروقه بهارستان

رئیس کلانتری ۱۰۹ بهارستان از دستگیری مالخر مسنی که گوشی‌های مسروقه‌ را با قیمت ارزان از سارقان خریداری می‌کرد و آن‌ها را به مشتریان خود می‌فروخت، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز جاری سرهنگ کیومرث حسنوند رئیس کلانتری ۱۰۹ بهارستان از دستگیری مالخر گوشی‌های مسروقه‌ای خبر داد که با توجه به سن بالای وی کسی به او شک نمی‌کرد.

وی افزود: در پی مراجعه شخصی به کلانتری و اظهار اینکه گوشی از یک واحد صنفی خریداری کرده است و متعاقبا مشخص شد سرقتی است با طرح شکایت موضوع تحت بررسی قرار گرفت.

دستگیری مالخر مسن گوشی های مسروقه بهارستان

سرهنگ حسنوند ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متصدی واحد صنفی که فردی مسن است چند روزی است بدون داشتن جواز فعالیت می‌کند و با یکسری اقدامات متقلبانه کارتن گوشی تهیه و پس از خرید گوشی به قیمت ارزان از سارقان، آن‌ها را با کارتن تهیه شده به مشتریان می‌فروشد و مشتریان نیز با توجه به سن فروشنده و حرفه گری در فروش شکی نمی‌کردند.

وی افزود: در ادامه سارقان که ۲۰ سال سن داشتند شناسایی و در محدوده بازار دستگیر شدند و بیان کردند فروشنده با توجه به سوابقی که داشته به آنان شیوه‌های سرقت را یاد می‌داده و فعالیت‌های مجرمانه شان را هدایت می‌کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار