کواکبیان در هفتمین کنگره حزب اسلامی کار:

اصلاح طلبان از دولت سرخورده‌اند/به سمت تحزب‌گرایی حرکت نکنیم، محمود آقای دیگری کشور را گرفتار می‌کند

دبیر کل مردم سالاری گفت: اگر به سمت احزاب حرکت نکنیم دوباره محمود آقایی می‌آید و هشت سال کشور را گرفتار می‌کند.

اصلاح طلبان از دولت سرخورده‌اند/به سمت تحزب‌گرایی حرکت نکنیم، محمود آقای دیگری کشور را گرفتار می‌کندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان در هفتمین کنگره حزب اسلامی کار که صبح امروز در سالن تلاش برگزار شد، اظهار کرد: سال‌هاست که بر ضرورت تقویت احزاب در کشور تأکید می‌کنیم امروز باید ببینیم چرا زمامداران ما تن به حزب نمی‌دهند برای رسیدن به برنامه سال 1404 باید کشور را حزبی اداره کنیم.

وی با بیان اینکه‌ در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی 158 نفر با ما عکس سلفی یادگاری گرفتند اما الان زنبیلشان جای دیگری است، ادامه داد: اگر فساد سیستماتیک در کشور داریم که به جان نظام و ملت افتاده است به دلیل اداره نشدن کشور با شاکله حزبی است.

دبیر کل مردم سالاری افزود: بارها گفته‌ایم دموکراسی بدون انتخابات معنا ندارد، انتخابات بدون رقابت معنا ندارد و رقابت بدون حزب هم بی‌معنی است پس امروز در دنیا دموکراسی بدون حزب مفهومی ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه کشورهای اطراف ما حتی افغانستان هم انتخاباتش بر اساس سیستم حزبی برگزار می‌شود، ادامه داد: اگر به سمت احزاب حرکت نکنیم دوباره محمود آقایی می‌آید و هشت سال کشور را گرفتار می‌کند که اکنون هم مدعی است.

کواکبیان با اشاره به انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به قدس افزود: فکر نمی‌کنم ترامپ دیوانه باشد، او خود را به دیوانگی زده است، هیچ رئیس جمهوری جرأت نمی‌کرد پایتخت رژیم صهیونیستی را به قدس منتقل کند اما ترامپ این کار را کرد.

وی تأکید کرد: دشمنان توطئه‌های زیادی علیه ما دارند، در داخل به وحدت نیاز داریم و برای بقای نظام باید تحزب جا بیفتد.

دبیر کل مردم سالاری با بیان اینکه حزب مردم سالاری طرح پارلمان اصلاحات را آماده کرده است، گفت: بر اساس این طرح احزاب ائتلاف می‌کنند نه اشخاص؛ پیش بینی بنده این است که شورای هماهنگی مجری طرح پارلمان اصلاحات شود و چهار هزار نفر از منتخبان احزاب به این پارلمان بیایند و انتخابات شورای مرکزی برگزار شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح طلبان از دولت سرخورده‌اند و می‌گویند با تمام وجود به دولت کمک کردیم، ادامه داد: مشکل‌مان این نیست که بگوییم ما مشارکت می‌کنیم و اصول گرایان سر کار می آیند مشکل این است که مردم مأیوس می‌شوند و پای صندوق‌های رأی نمی‌آیند.

کواکبیان به ضرورت اصلاح قانون احزاب اشاره و ادامه داد: برای اصلاح قانون احزاب کارگروهی تشکیل داده‌ایم که نماینده خانه احزاب هم در آن حضور دارد؛ اینکه نماینده احزاب در کمیسیون ماده 10 حق رأی ندارد توهین بزرگی به احزاب است.

وی با بیان اینکه در بودجه 97 برای احزاب یارانه در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در بودجه 96 چهارمیلیارد تومان برای احزاب در نظر گرفتیم اما ظاهرا سازمان برنامه و بودجه هنوز آن را پرداخت نکرده است. آقای نوبخت و رئیس جمهور پول‌های خوبی دارید و جاهای خوبی هم خرج می‌کنید پس یارانه احزاب را هم بدهید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فريدا
۱۲:۵۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
اينا با تحزب گرايى بدنبال فرقه فرقه كردن مردم هستن،،،،،،جامعه اسلامى يك حزب دارد و آنهم حزب "الله" است ،،،،،يعنى حزب الله ،،،،،كه در همه مشكلات و روزهاى خطر سينه اش را سپر بلاها ميكند و پاى كارهاى خطير و نشدنى مى ايستد،،،،
Iran (Islamic Republic of)
پاینده
۰۷:۳۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۴۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۶
اصلاح طلب اصولگرا چپ راست بندازین بیرون اگر قصد خدمت به مردم دارین فقط بگین یا علی کمر همت و خدمت ببندید
Iran (Islamic Republic of)
پاینده
۱۳:۳۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۶
یک بازنشسته صنعت فولاد با ۵ سر عائله گرسنه چیکار میتونه بکنه
آخرین اخبار