مردی که برای زنده ماندن مجبور به نوشیدن 20 لیتر آب در روز است+فیلم

یک معمار جوان مدعی است برای زنده ماندن مجبور به نوشیدن 20 لیتر آب در طول روز است.

مردی که برای زنده ماندن مجبور به نوشیدن 20 لیتر آب در روز است+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،مارک هوپنهورست معمار جوان مدعی است هر چه آب می نوشد سریعا از طریق ادرار دفع می کند و مجددا نیاز فوری به نوشیدن آب دارد.

روزنامه ایتالیایی "نوتیتسی دلموندو" افرادی که به این وضعیت دچار هستند از نوعی دیابت کاذب رنج می برند که فورا هر مقدار مایعات می نوشند، از طریق مجاری ادراری دفع شده و نیاز مبرم به نوشیدن میزان زیادی مایعات دارند تا آب از دست رفته بدنشان مجددا تامین شود.

مارک 35 ساله درباره وضعیت کنونی خود گفت:من مدام با مرگ دست و پنجه نرم می کنم زیرا بدنم آب را نگه نمی دارد!اگر به هشدارهای بدنم بی توجه باشم سریعا علائم کم آبی از جمله سرگیجه،کلافگی و ترک خوردن لب هایم نمایان می شوند.

او همچنین در ادامه صحبتهایش گفت: "در طول روز دفعات بسیاری مجبورم به سرویس بهداشتی بروم!حتی در شب نیز خواب راحتی ندارم چون مدام فشار مثانه من را از خواب بیدار می کند، خلاصه و مفید بگویم که بیشتر از دو ساعت در کل شبانه روز قادر به خوابیدن نیستم چون روزانه نزدیک به 50 بار مجبورم به دستشویی بروم."

انتهای پیام/

بیماری که مبتلایان به آن برای زنده ماندن باید 20 لیتر آب روزانه بنوشند!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.