روابط عمومى شهربان درباره درگيرى نيروهاى رفع سدمعبر با جوان دستفروش اعلام کرد:

تعلیق ماموران خاطی رفع سدمعبر از کار/ حکم نهایی به زودی صادر می‌شود

روابط عمومى شهربان درباره كليپ درگيرى نيروهاى رفع سدمعبر با جوان دستفروش توضیحاتی را ارائه داد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روابط عمومى شهربان درباره كليپ درگيرى نيروهاى رفع سدمعبر با جوان دستفروش اعلام کرد: به اطلاع شهروندان فهيم و رسانه‌های شریف می‌رساند نیروهای انضباط شهری (رفع سدمعبر)، تحت آمریت شهرداری‌های نواحی و مناطق، انجام وظیفه می‌کنند و با توجه به حساسیت جنس و نوع فعالیت نیروهای رفع سدمعبر، بروز درگیری با توجه به فحاشی و هتاکی برخی از متخلفان شهری، امری اجتناب ناپذیر است.

در کلیپی که این روزها با موضوع درگیری بین یک دستفروش جوان و نیروهای رفع سدمعبر(منطقه ۶ شهرداری تهران) در حال انتشار است، هرچند ابتدای این ماجرا و علت بروز رفتار ناهنجار از سوی ماموران انضباط شهری توسط تهیه کنندگان این کلیپ حذف شده است، اما به هر حال، طبق قانون و طبق آیین نامه انضباطی موجود در این زمینه، انجام هرگونه برخورد فیزیکی توسط نیروهای رفع سدمعبر ممنوع و غیرقانونی است.

به اطلاع رسانه‌ها و شهروندان فهیم می‌رساند نیرو یا نیروهای خاطی در کلیپ مذکور، توسط کمیته انضباطی و کمیته تخلفات شهربان شهرداری تهران احضار شده‌اند و پس از بررسی تمامی ابعاد این اتفاق، حکم آنان صادر و اطلاع رسانی خواهد شد. این نیروها تا زمان صدور حکم نهایی از کار معلق شده‌اند.

لازم به ذکر است؛ شهرداری‌ منطقه نیز به دلیل آن‌که در ماموریت‌های انضباط شهری، متولی و آمر محسوب می‌شود، در این زمینه پاسخگو خواهد بود.

انتهای پیام/

اطلاعیه روابط عمومی شهربان درباره کلیپ درگیری نیروهای رفع سدمعبر با جوان دستفروش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۶
علت درگیری چی بوده ؟