دستگیری قاتل فراری بعد از ۱۴ ماه توسط پلیس فنوج

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج از شناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از ۱۴ ماه از وقوع جرم در عملیات هدفمند پلیس این شهرستان خبر داد.

دستگیری قاتل فراری بعد از ۱۴ ماه توسط پلیس فنوجبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ حسن سرکزی فرمانده انتظامی شهرستان فنوج گفت: در پی قتل مسلحانه دو جوان در مهر ماه سال ۹۵ و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرگزی  افزود: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده و اشراف اطلاعاتی کاراگاهان پلیس، مخفیگاه قاتل که مردی ۴۶ ساله است را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از روستا‌های اطراف این شهرستان دستگیر و به فرار ۱۴ ماهه وی پایان دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کارگاهان علت قتل اختلاف شخصی اعلام شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می‌کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

قاتل فراری دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار