فرمانده انتظامی شهرستان جيرفت گفت:انحراف به چپ خودرو پژو پارس در محور جیرفت به دلفارد منجر به مجروح شدن 3 نفر از سرنشینان دو خودرو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ ماشاالله ملايی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت:در پی اعلام مركز فوريت های پليسی 110 مبنی بر حادثه رانندگی در محور جيرفت به دلفارد ، مأموران انتظامی پاسگاه "دلفارد " به همراه عوامل اورژانس جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل دريافتند كه یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه پژو 206 با یکدیگر برخورد كرده كه در اين حادثه راننده پژو 206 و دو نفر از سرنشینان خودرو پژو پارس مجروح و توسط اورژانس به بيمارستان منتقل شدند .

سرهنگ ملايی تصریح کرد: علت اين حادثه از طرف كارشناسان تصادفات، انحراف به چپ خودرو پژو پارس اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جيرفت با اشاره به اينكه سالانه حدود 1000 نفر در جاده های استان کرمان و به طور کلی 18000 نفر در کل کشور در اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست می دهند، عامل انسانی، خودرو و جاده را سه عامل موثر در وقوع تصادفات عنوان و اظهار کرد: راهکارهای اصلی کاهش آمار تلفات جاده ای، ارتقاء سطح فرهنگ رانندگی مردم ، ایمن سازی خودروهای تولید داخل، استانداردسازی جاده ها و رفع نقاط حادثه خیز است.
انتهای پیام/ی

سالانه هزار نفر در استان کرمان براثر تصادف کشته می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.