مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال؛

پرسپولیس - بادران؛ بالا و پایین تهران در جام شگفتی‌ها/ زور آزمایی نابرابر در جام حذفی

تیم‌های پرسپولیس و بادران تهران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۶:۱۵ به مصاف هم می‌روند.

زور آزمایی نابرابر در جام حذفی/ پرسپولیس - بادران بالا و پایین تهران در جام شگفتی‌هابه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیدار پرسپولیس و بادران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. تیم بادران میزبان این بازی است اما این تیم ترجیح داد به جای بازی در ورزشگاه شهر قدس در استادیوم آزادی از سرخپوشان پایتخت پذیرایی کند.

سرخپوشان پایتخت  مقتدرانه قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر شدند و اکنون آنها قصد دارند در جام حذفی هم روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و با برد برابر بادران به مرحله بعدی این رقابت ها راه یابند.

شاگردان برانکو به خوبی می دانند که جام حذفی جام شگفتی هاست و نباید تیم بادران را دست کم بگیرند. به هر حال آنها هنوز شکست برابر تیم قشقایی شیراز را فراموش نکردند و با تمام قوا به مصاف بادران می روند تا با پیروزی برابر این تیم دسته یکی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کنند.

با توجه به اینکه بازی های پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی فشرده است و این تیم هر 4 روز باید یک بازی انجام بدهد، براین اساس شاید برانکو در بازی برابر بادران به چند بازیکن اصلی خود استراحت بدهد تا آنها برای بازی های لیگ برتر آماده باشند.

در آن سوی میدان، شاگردان محمد ربیعی در لیگ دسته یک نتایج خوبی گرفتند و با 33 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند. آنها یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال هستند.

تیم بادران  قصد دارد با برتری برابر پرسپولیس قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر شگفتی ساز شود اما کار سختی برابر سرخپوشان پایتخت دارد.  

نکته قابل توجه این است که هر دو تیم در رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته یک 27 گل به ثمر رساندند و خط حمله قدرتمندی را در اختیار دارند.به هر حال مدافعان پرسپولیس باید مراقب مهاجمان زهر دار بادران باشند.

علی علیپور مهاجم گلزن پرسپولیس با 10 گل زده در صدر گلزنان لیگ برتر قرار دارد و او می تواند با گلزنی برابر بادران در جام حذفی هم روند رو به رشد خود را ادامه بدهد.

مهدی طارمی و ایگور پانادیچ به علت محرومیت قادر به همراهی پرسپولیس در این بازی نیستند.

مسیر راه یابی تیم های پرسپولیس و بادران به مرحله یک هشتم نهایی 

تیم پرسپولیس با پیروزی 2 بر صفر برابر نفت تهران توانست به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

در آن طرف هم تیم بادران در نخستین بازی خود در جام حذفی توانست تیم شهرداری ماهشهر را شکست بدهد و در بازی مرحله یک شانزدهم نهایی هم توانست دست به کار بزرگی بزند و تیم پیکان را حذف کند.

اگر سرخپوشان پایتخت بتوانند از سد تیم بادران عبور کنند در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۰:۱۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
تیتر بزتید بازی یک هشتم نهایی پرسپولیس و نمایده شرکت های هرمی که این دفعه با نقاب بادران امدن
Germany
مجتبی
۱۹:۱۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
بازی های استقلال تا الان با تیم های لیگ یک تا فینال نا عدالتی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۷:۲۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
امیدوارم آقای اکرمی داور بازی دیگر فریب نخورد وپنالتی غلط بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
و همچنین گل سالم را آفساید اعلام نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
نتیجه چی میشه یعنی
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۷:۰۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
باید به بازیکن پرسپولیس جایزه ویژه داد توانست همه داوران را فریب داده ونه تنها کارت زرد نگیرد بلکه یک گل را هم برای تیم به ارمغان آورد اما باد آورده را زود باد برد وگل زیباو قدرتمندانه بازیکن بادران پوشالی بودن این تیم را اثبات کرد که تار عنکبوت فرو می ریزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
پرسپولیسیم
آخرین اخبار