رمضان زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمریکا، عربستان را مانند دستمال كثيف به سطل زباله خواهد انداخت

يك فعال دانشجويى گفت: تاریخ نشان داده است که آمریکا تا زمان تامین منافعش از کشورهایی مانند عربستان سعودی حمایت می‌کند.

آمریکا،عربستان را مانند دستمال كثيف به سطل زباله خواهد انداخت/شفاف سازي،عمليات رواني دشمنان را ناكام می کندرمضان زاده فعال دانشجویی در گفت وگو  با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اقدام اخیر تعدادی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت مبنی بر پاک کردن پرچم اسرائیل از کف زمین این دانشگاه گفت: اسرائیل به عنوان غده سرطانی در منطقه است و همه ملت ایران و بالاخص دانشجویان و نخبگان نیز این مساله را به خوبی می‌دانند و از اسرائیل بعنوان یک رژیم منفور یاد می‌کنند ولی عده‌ای فریب خورده پرچم اسرائیل را از روی زمین پاک کردند که نشان دهنده آن است که عقبه فکری معیوب دارند و درک درستی از مسائل و تاریخ سیاسی منطقه ندارند.

این فعال دانشجویی درباره فلسفه آتش زدن پرچم اسرائیل افزود: این کار به معنای زیر بار بدعت کشور‌های استکباری به ویژه آمریکا نرفتن است چرا که به فرموده مقام معظم رهبری آمریکا سگ نگهبان اسرائیل است که در منطقه از آن‌ها حمایت می‌کند و از هیچ کمکی هم به آن‌ها دریغ نمی‌کند.

بهرسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی باعث اتحاد مسلمان‌ها است

وی با اشاره به اقدام اخیر آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: این امر در تثبیت و بقای روند رو به زوال این کشور تاثیری نخواهد داشت و قطعا موجب اتحاد بیشتر مسلمان‌ها برای مقابله عملیاتی و جدی با اقدامات این کشور جعلی خواهد بود.

رمضان زاده افزود: کشور‌های عرب زبانی مانند کشور عربستان سعودی که با آمریکا زد و بند‌هایی بر سر تقسیم قدرت داشته‌اند و تا کنون در واکنش به این اقدامات سکوت و با این کار این اقدام آمریکا را تایید کرده اند، نیز باید بدانند آمریکا با روندی که در پیش گرفته است، به عربستان هم مانند کشور عراق که در زمان ریاست جمهوری صدام حسین مورد هجمه قرار داد، پشت خواهد کرد و از حمایت آن‌ها دست خواهد کشید.

وی با اشاره به تحلیل غلط سردمداران عربستان که گمان می‌کنند با حمایت‌های آمریکا می‌توانند حکومت پلیدشان را بقا بخشند، اظهار کرد: تاریخ اتفاقات در منطقه نشان می‌دهد آمریکا فقط تا زمانی با امثال این کشور‌ها همراه خواهد بود که منافعش مانند نفت، فروش سلاح و ... تامین شود و وقتی که دیگر برایش سودی نداشته باشند آن‌ها را همچون یک دستمال کثیف به سطل زباله می‌اندازد.

این فعال دانشجویی در رابطه با جلسه نشست حجت الاسلام غلام حسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه با تشکل‌های دانشجویی به مناسبت روز دانشجو بیان کرد:بنده در این نشست غایب بودم ولی مطلع هستم که این جلسه با حضور رئیس قوه قضاییه از صبح آغاز شده و تا  بعد از ظهر به طول انجامیده است.

ضرورت آگاهی مردم از رویدادهای موجود در قوه قضاییه

رمضان زاده درباره اهمیت قوه قضاییه در جامعه بیان کرد: قوه قضاییه یکی از قوای مهم کشور است، اینکه مردم از اتفاق‌ها و رویداد‌های موجود در این قوه با توجه به هجمه‌های زیادی که دشمنان و رسانه‌های ضد انقلاب در ماه‌های اخیر علیه مسئولان قوه قضاییه و لایه‌های مختلف قوه قضاییه ایجاد کردند، مطلع شوند، ضروری است.

شفاف سازی، عمليات روانی دشمنان را ناكام می‌کند

وی افزود: به دلیل برخورد‌های قاطعانه قوه قضاییه با جاسوسان و متهمان در سطوح مختلف، قطعا دشمنانی هستند که مردم را به سمت بی اعتمادی به قوه قضاییه می‌کشانند که قوه قضاییه با شفاف سازی موضوع‌ها در موارد مختلف می‌تواند عملیات روانی دشمنان را ناکام کند.

این فعال دانشجویی در واکنش به برگزاری مراسم روز دانشجوی امسال با حضور رئیس جمهور در دانشگاه زاهدان و حواشی آن، اظهار کرد: سال‌های گذشته در دیدار دانشجویان با رئیس جمهور به مناسبت روز دانشجو، نماینده تشکل‌ها حدود ٥ دقیقه فرصت صحبت کردن با رئیس جمهور را داشتند که امسال این رسم به صورت کامل عملی نشد البته اینکه در گذشته دولت چقدر اجازه نقد می‌داد و به بخش‌هایی اجازه نقد داده نمی‌شد جای بحث دارد، اما امسال از بعضی از تشکل‌ها فرصت نقد ٥ دقیقه‌ای هم سلب شد.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
بله این چیز تابلویی دیگه همه عالم و ادم میدونن
آخرین اخبار