اندیشکده رند: نیرو‌های آمریکایی در جنگ بعدی بازنده خواهند بود/ آمریکا باید ساختار ارتش خود را اصلاح کند

اندیشکده «رند» در گزارشی با هشدار درباره ناکارآمدی نیروهای آمریکایی در جنگ احتمالی آتی، تاکید کرد آمریکا باید ساختار ارتش خود را اصلاح کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن فری بیکن، اندیشکده آمریکایی «رند» در جدیدترین تحقیقات خود هشدار داد که آمریکا در جنگ آینده، بازنده خواهد بود و نیرو‌های ارتش آمریکا در مقابله با تهدیدهای چین، روسیه و دیگر کشور‌ها و نیز ادامه جنگ علیه گروه تروریستی داعش ضعیف و ناکارآمد هستند.

این تحقیقات با عنوان «توانایی‌ها و نیرو‌های نظامی آمریکا برای یک جهان خطرناک» نشان می‌دهد که ارتش آمریکا باید در ساختار و برنامه‌های جنگ برای غلبه بهتر بر چالش‌های نظامی خود، اصلاحات انجام دهد.

بر اساس این گزارش، قابلیت‌های نظامی دو کشور روسیه و چین به حدی پیشرفت کرده است که تحت برخی شرایط آن‌ها می‌توانند دربرابر آمریکا برتری نظامی داشته باشند.

واشنگتن فری بیکن به نقل از روزنامه واشنگتن تایمز گزارش داد ارزیابی‌ها در گزارش اندیشکده رند نشان می‌دهد - براساس فرضیه‌های قابل اطمینان- علی‌رغم داشتن بودجه بیشتر آمریکا از چین و روسیه، که نسبت آن‌ها به چین ۲.۷ به ۱ و نسبت به روسیه ۶ به ۱ است، نیرو‌های آمریکایی در جنگ بعدی که فراخوانده می‌شوند، بازنده خواهند بود و کشور آمریکا نیاز دارد که بهتر از این عمل کند.

در این گزارش با نام بردن از کره شمالی، چین، روسیه و ایران آمده است: آمریکا برای مقابله با قدرت‌های روزافزون دشمنان خود نیاز به اصلاح ساختار ارتش دارد.

به عنوان مثال، ارتش آمریکا برای مقابله با چین، نیاز به سرعت بخشیدن به توسعه موشک‌های هوا به زمین و هوا به هوا با برد‌های طولانی، موشک‌های کروز، تجهیزات دفاعی الکترونیکی، هواپیما‌های بدون سرنشین، ماهواره‌ها و همچنین سلاح‌های فضایی مانند موشک‌ها و دستشگاه‌های پخش پارازیت دارد.

 اندیشکده رند درباره مقابله با روسیه نیز نوشت علاوه بر اینکه بسیاری از این سلاح‌ها برای مقابله با روسیه نیاز است، همچنین نیاز به اعزام سه نیروی رزمی سنگین به کشور‌های بالتیک و یکی در لهستان نیاز است.

برای مقابله با کره شمالی نیز نیرو‌های آمریکا به بهبود و گسترش اطلاعات برای ردیابی تسلیحات هسته‌ای، توسعه دفاع موشکی پیشرفته و بهبود سامانه دفاع موشکی دوربرد برای حفاظت از سرزمین آمریکا از حمله نیاز دارند.

انتهای پیام/ 

گزارش اندیشکده رند درباره ناکارآمدی ارتش آمریکا در جنگ‌ آتی احتمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي
۰۰:۰۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
امریکا از اولم شکست خورده بود
United States of America
سناتور
۱۸:۴۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
انشاا....
Germany
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
ان شا الله امریکا هم به زودی مثل انگلیس خبیث توانایی استکباری اش رو به اضمحلال می رود
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۱۴:۵۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
امريكا زماني ابر قدرت بود اما ديگر نيست زيرا كشورهاي ديگر پيشرفت كرده اند وآگاه هستند بايد تسليحات بروز داشته باشند و امريكا اگردست به تسليحات مدرنتري بزند كشورهاي ديگرچنين كاري را خواهند كرد و ميشودگفت امريكا ديگرنميتواند قدرت گسترده جهان باشد
آخرین اخبار