هدیه غافلگیر کننده بازیگر سرشناس برای دوستانش!

دوست بودن با جورج کلونی به اندازه کافی می‌تواند خوش‌آیند باشد؛ بخصوص حالا که فاش شده که او به هر کدام از دوستان صمیمی‌اش یک میلیون دلار برای سپاسگزاری به خاطر کمک‌هایشان داده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛   به نقل از بی بی سی،"رانده گیربر"، که سال‌هاست از دوستان نزدیک جورج کلونی است به برنامه مستند "هدلاینر" شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت که جورج این پول را در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک هدیه غافلگیر کننده به دوستانش داده است.

او گفته‌های بازیگر سرشناس را اینطور بازگو می‌کند: "برای من واقعا مهم این است که الان که همه در کنار هم هستیم بتوانم خوبی‌های شما را جبران کنم."

رانده که درزمینه‌ تجارت سرگرمی و تفریح، فعال است در این مصاحبه می‌گوید: "یک گروه هستیم که اسمش را "پسرها" گذاشتیم. یکبارجورج به من و گروه "پسرها" گفت که روز ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳ را به یاد داشته باشید، برای شام بیایید خانه ما."

او تعریف می‌کند که وقتی به خانه جورج رفته‌اند، روی میز جلوی صندلی هر کدام یک کیف گذاشته شده بود.

"جورج به ما گفت که گوش کنید، می‌خوام همتون بدونید که چقدر برای من ارزش دارید و چقدر در زندگی من مهم بودید. من به لس‌آنجلس آمدم، روی مبل خانه شما خوابیدم. در زندگی خیلی خوشبخت بودم که شما را داشتم و بدون شما قطعا نمی‌تونستم امروز به اینجا برسم."

رانده می‌گوید: "وقتی کیف‌ها را باز کردیم هر کدام حاوی یک میلیون دلار پول نقد به شکل اسکناس‌های ۲۰ دلاری بود."

"به هر کدام از ما ۱۴ نفر یک میلیون دلار داد. به تک تک ما. همه مون شوکه شده بودیم."

رانده ادامه می‌دهد: "جورج به ما گفت: می‌دونم که همه ما دوران سختی را پشت سر گذاشتیم، بعضی از شما هنوز هم شرایط سختی دارید. اما نباید نگران آینده بچه هاتون و پرداخت وام خانه هاتون باشید."

به گفته رانده، جورج کلونی به آنها گفته که علاوه بر این پول، مالیات یک سال آنها را هم پرداخت کرده است.

جورج کلونی در سال ۲۰۱۴ با امل علم‌الدین وکیل و فعال حقوق بشر ازدواج کرد.

منبع:جام جم

انتهای پیام/

هدیه یک میلیون دلاری جورج کلونی به دوستانش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
چه جالب