مردم آبادان با آب گل آلود حمام می کنند

امام جمعه آبادان گفت: نباید اجازه داد آب سرشاخه های کارون به استان های دیگر انتقال یابد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه عبادی سیاسی نماز جمعه با بیان اینکه خوزستان پر آب نیست گفت: اگر پر آب بود محصولات کشاورزی و دامداری در این استان دچار مشکل نمی شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور افزود:رئیس سازمان محیط زیست بدون مطالعه دستور به انتقال آب سرشاخه های کارون به استان های دیگر را داده که این مهم کشاورزی و دامداری در این منطقه را با بحران جدی مواجه می کند و ما اجازه این کار را نمی دهیم.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به برگزاری جشنواره خرید طلایی در منطقه آزاد اروند برخی هزینه ها برای دعوت هنرمندان به جشنواره را اسراف دانست و افزود:بهتر است به جای چنین هزینه هایی برای موضوعات بی حاصل و جذب اندک گردشگران به منطقه اعتبارات صرف کارهای عمرانی در شهر بشود.

وی در ادامه به روز وحدت دانشگاه و حوزه علمیه اشاره کرد و گفت:دشمن بدنبال تفرقه افکنی بین دانشگاه و حوزه علمیه بودند ولی با درایت امام راحل و شهید مفتح این دو قطبی صورت نگرفت.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور ادامه داد:دشمن قصد داشت دید دانشگاه به حوزه علمیه و دید حوزه علمیه به دانشگاه را نسبت به یکدیگر بدبین کنند و اگر اینچنین میشد شکافی بزرگ در بین جامعه شکل می گرفت.

وی با اشاره به سفر وزیر امور خارجه انگلستان به ایران افزود:بیش از 2 قرن انگلستان منبع شر و فساد در منطقه است و هیچ هدفی جز تضعیف جمهوری اسلامی ایران ندارد و سفر وزیر امور خارجه این کشور به ایران برای رها سازی جاسوسانش است.

خطیب جمعه آبادان همچنین گفت:انگلستان در برجام هم با دستور آمریکا به تعهداتش عمل نکرد و نباید به آنها اعتماد کرد.

امام جمعه آبادان با اشاره به برنامه بودجه 97 نیز گفت:مساله اقتصاد مقاومتی از خلع های جدی که در برنامه بودجه است، این نسخه مستحکم و اثر گذار است که بناست کشور را از بن بست خارج کند ولی به این مهم در بودجه سال 97 کمتر توجه شده است.

وی افزود:یارانه های بسیاری نیز در برنامه بودجه سال 97 قطع خواهد شد و این دغدغه جدی برای مردم است زیرا خیلی از افراد جامعه تحت پوشش و حمایت سازمانی نیستند که در صورت قطع یارانه با چالش جدی مواجه می شوند.

انتهای پیام/د

برگزاری نماز  جمعه  آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.