سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در جنوب غرب و جنوب کشور/آسمان تهران صاف است+ جدول

آخرین تصاویر دریافتی از ماهواره بیانگر نفوذ سامانه بارشی از روز گذشته به کشور است که بخش های جنوب غربی و جنوب را تحت تاثیر قرار داده است.

بارش باران در جنوب غرب و جنوب کشور/آسمان تهران صاف است+ جدولبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  آخرين تصاوير دريافتی از ماهواره بيانگر نفوذ سامانه بارشی از روز گذشته به كشور است كه بخش های جنوب غربی و جنوب كشور را تحت تاثير قرار داده  است به طوریکه براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی این سامانه بارشی در دو روزآینده همچنان در بخش هایی از کشور فعال خواهد بود.

 امروز به تدريج از ميزان بارش از جنوب غرب كشور كاسته شده و همچنان در مناطق جنوب كشور، دامنه های جنوبی زاگرس، سواحل و جزاير جنوبی كشور، تنگه هرمز، دريای عمان و سواحل آن، غرب استان كرمان و جنوب استان يزد بارش باران، گاهی با رعدوبرق، وزش باد شديد موقتی و در مناطق مرتفع و سردسير بارش برف پيش بينی می شود.

روز يكشنبه گستره فعاليت اين سامانه، مناطق خليج فارس، دريای عمان و سواحل آن، بخش هايی از استان هرمزگان، كرمان و جنوب شرق فارس را در برمی گيرد که فعاليت اين سامانه در روزيكشنبه بصورت بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پيش بينی می شود.

در سه روز آينده در بخش هايی از شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز جوی نسبتا پايدار حاكم خواهد بود كه پيامد آن انباشت آلاينده های جوی و كاهش كيفيت هوا در شهرهایصنعتی و پر جمعيت اين مناطق است.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار