رئیس هیأت والیبال بخش جلگه گفت: هیأت والیبال بخش جلگه در صدد است با برگزاری کارگاه‌های تخصصی دانش‌افزایی والیبال با استفاده از اساتید مجرب، شرایط ایجاد و افتتاح اولین آکادمی تخصصی شرق اصفهان با حضور مربیان بومی را فراهم کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر جعفری  با اشاره به سیر پیشرفت والیبال بخش جلگه در طی سال‌های اخیر، اظهار کرد: با عضویت ۵۰ نفر از آقایان و ۱۰۰ نفر از بانوان فعال در زمینه والیبال در بخش جلگه اولین آکادمی والیبال شرق اصفهان افتتاح شد.

وی با اشاره به حضور فعال والیبال بخش جلگه در مسابقات مختلف، افزود: تیم‌های والیبال در بخش جلگه برای دست‌یابی به امادگی و معرفی ظرفیت‌‌های بخش جلگه در مسابقات مختلف شرکت داده می‌شوند.

رئیس هیأت والیبال بخش جلگه تصریح کرد: شهر هرند میزبان مسابقات در رده‌های بزرگسالان، جوانان و پایه بوده است و با تلاش اعضای هیأت والیبال بخش جلگه مسابقات لیگ والیبال به مناسبت دهه فجر نیز در شهر هرند برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: هیأت والیبال بخش جلگه با برگزاری کارگاه‌های تخصصی دانش‌افزایی والیبال با استفاده از اساتید مجرب درصدد است شرایط ایجاد و افتتاح اولین آکادمی تخصصی شرق اصفهان  با حضور مربیان بومی را فراهم کند.

جعفری مطرح کرد: یکی از برنامه‌های هیأت والیبال بخش جلگه برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری در سطح‌های مختلف به میزبانی این بخش است.

رئیس هیأت والیبال بخش جلگه با ابراز امیدواری برای حضور  آکادمی والیبال هرند در مسابقات استانی و کشوری خاطر نشان کرد: برای پیشرفت هر چه بیشتر والیبال در شرق اصفهان جلسات هم‌اندیشی با هیأت‌های والیبال بخش‌های شرق اصفهان انجام شده و می‌شود. 

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.