روش‌های ساده خانگی برای سفید کردن دندان‌ها

هیج چیز بدتر از دندان های سیاه، تیره و لک دار نیست که روشن و سفید به نظر نیایند. دندان های لک دار نه تنها بد نما هستند، بلکه میتوانند اعتماد به نفس شما را هم تحت تاثیر قرار دهند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر دلیل تیرگی دندان های شما پلاک ها هستند، سیب میتواند دندان را تمیز کرده و مواد لکه زا را از بین ببرد. سیب میتواند باکتری های به دام افتاده روی دندان یا بین آنها را از بین ببرد و در همان حال لکه های سطح دندان را بسابد. به گفته دندانپزشکان، بهترین راه برای رفع لکه ها از دندان، مسواک زدن فوری دندان است.

اگر دلیل تیرگی دندان تان، کشیدن سیگار است، از یک ژل سفید کننده برای برداشتن لکه های ناشی از نیکوتین استفاده کنید. لکه های زرد و قهوه ای تنباکو لایه خارجی دندان را تحت تاثیر قرار می دهند، اما در لایه زیرین عاج دندان نفوذ نمی کنند. بنابراین، بهترین کار اینست که از یک ژل ملایم پیروکسید استفاده کنید.


بیشتر بخوانید: لمینیت و هر آنچه که باید درباره آن بدانید


اگر علت تیرگی دندان، رنگ رفتگی های مرتبط با سن است، ابزارهای سفید کننده خانگی می توانند لبخند جوانی را به لب های شما بازگردانند.با بالا رفتن سن، مینای دندان شروع به فرسایش می کند و دندان ها نیمه شفاف شده و بافت زرد منفذ دار زیر مینا نمایان می شود. با استفاده از ابزارهای سفید کننده خانگی، که در داروخانه ها یافت می شوند، رنگ رفتگی ها جای خود را به لبخند زیبای جوانی می دهند. مداد سفید کننده سرشار از عناصری مانند کاربامید پروکسید است که در مدتی کمتر از یک هفته سفیدی چشمیگری را به دندان ها می بخشد.

منبع:جام جم

انتهای پیام/

چند راهکار ساده خانگی برای سفید کردن دندان ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۶:۵۹ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
عالی بود برای دندانها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
خوب بود
Kuwait
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
پوست سبز گردو به دندان بسابید سفید و براق میشن