معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نخستین کارگاه هشت ساعته موسیقی با حضور استاد محمدرضا آزاده فر در مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان برگزار شد.

نخستین کارگاه موسیقی سیستان و بلوچستان برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نصیراحمد ملازهی گفت: استاد آزاده فر تنوموزیکولوژیست و نوازند‌ه سنتور است که توانست رشته اتنوموزیکولوژی را در دانشکده موسیقی پایه گذاری کند.


وی افزود: بیش از ۱۵۰ هنرمند رشته موسیقی از سراسر سیستان و بلوچستان در این کارگاه ۲ روزه که ۲۳ و ۲۴ آذر با همکاری انجمن موسیقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، حضور داشتند.


وی ادامه داد: اقتصاد موسیقی و رهاورد‌های نوین در چگونگی تمرین، تدریس و اجرای صحنه‌ای از مهمترین محور‌های مطرح شده در این کارگاه بوده است.


معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این کارگاه حضور پیشکسوتان موسیقی استان همچون بهرام سوری زهی و گل محمد بلوچ به چشم می‌خورد.


ملازهی گفت: حضور در این کارگاه برای هنرمندان موسیقی سیستان و بلوچستان رایگان بود و در پایان این دوره برای هنرمندان شرکت کننده گواهینامه معتبر از سوی انجمن موسیقی کشور صادر شد.

انتهای پیام/گ

کارگاه موسیقی در سیستان وبلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار