استاندار سمنان:

دستگاه‌های اجرایی بدهی‌های خود به شهرداری‌ها را پرداخت کنند

استاندار سمنان از دستگاه‌های اجرایی و نهادها و سازمان‌ها خواست بدهی‌های خود به شهرداری‌ها را پرداخت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خباز در آیین معارفه شهردار مرکز استان با بیان اینکه همه ما پیش از هر چیز شهروند شهر هستیم و باید به شهرداری در انجام وظایفش کمک کنیم گفت : مسئولان و مردم نباید دستا‌شان در پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری‌ها بلرزد چرا که شهرداری‌ها از محل همین درآمدها مدیریت می‌شوند.


وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی شهرداری‌ها کم است تصریح کرد: مدیریت در شهرداری‌ سخت است چرا که مدیریت در شهرداری‌ها مدیریت درآمد و هزینه است و مدیریت درآمد و هزینه‌کرد دقیق و به‌موقع و مناسب آن، برخلاف مدیریت هزینه‌ها، کار دشوارتری است.


خباز بر لزوم مشارکت مردم و نخبگان در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: هرکس طرح و ایده‌ای برای مدیریت بهتر شهر و استان دارد از ارائه آن به مسئولان دریغ نکند.


وی ایجاد دولت الکترونیک و شهر هوشمند را مطالبه خود از مسئولان و مدیریت شهری برشمرد و اظهار کرد: بسترهای ایجاد این امر مهم در استان و شهر سمنان فراهم است.


استاندار سمنان با بیان اینکه هوشمندسازی شهر به کاهش هزینه‌ها و رفاه مردم کمک می‌کند افزود: یک راه جلب رضایت مردم در شهرداری‌ها ایجاد شهر هوشمند است چرا که این مهم خدمات‌دهی به شهروندان را تسریع می‌کند و وقت مردم در گیرودار دستگاه‌ها و ادارات تلف نمی‌شود.


وی با اشاره به برنامه‌های شورا و شهردار جدید برای کمک به رونق گردشگری در سمنان گفت: خوشبختانه در دو سه سال اخیر گام‌های خوبی برداشته شده تا سمنان از یک استان معبر به یک استان مقصد گردشگری تبدیل شود.


وی تصریح کرد: جذب گردشگر و رونق صنعت گردشگری می‌تواند به اقتصاد و اشتغال استان کمک بسیار بالایی کند.


خباز فرصت خدمت را کوتاه و مغتنم شمرد و افزود: در آموزه های دینی ما خدمت به مردم اجر و پاداش بسیار بالایی دارد لذا باید از این فرصت نهایت بهره را گرفت و به مردم خدمت کرد.

 

انتهای پیام / ق


شهردار جدید سمنان معارفه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.